فرماندار شهرستان بندرگز گفت: دانشجو باید دارای فهم سیاسى، تحلیل سیاسى و قادر به شناخت انگیزه‌‏ها و جریان‏هاى سیاسى باشد.

دانشجویان باید دارای فهم و تحلیل سیاسی باشند

علی‌اصغر میرزایی ظهر امروز در جمع دانشجویان موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی «هیرکانیا» شهرستان بندرگز اظهار کرد: دانشجویان در نظام اسلامی عناصری روشن‌بین و علاقه‌مند به پیشرفت کشور هستند.

به گزارش گلستان 24، وی خاطرنشان کرد: دانشجویان با ایمان عمیق خود، دشمن را می‎شناسند و در برابر توطئه آنان ایستادگی می‎کنند و مقام معظم رهبری نیز همیشه در فرمایشات خود تاکید دارند که این قشر باید بیش از دیگران احساس مسئولیت کند.

میرزایی با اشاره به روح استکبارستیزی، استقلال‎خواهی، عدالت‎طلبی و آزادی‎خواهی در دانشجویان ایرانی اذعان کرد: حضور دانشجویان در صحنه‎های مبارزه قبل از انقلاب و حضور فعالانه در بیش از سی سال عمر بابرکت نظام اسلامی، نمادی روشن از زندگی و طراوت دانشجویی است و نشان داد، دانشجو یک قشر پویا و با دغدغه است.

دانشگاه تنها فضای علم‎آموزی نیست

وی با اشاره به تاثیرگذاری قشر دانشجو در اجرای سیاست‎های کلی کشور یادآور شد: دانشجویان نقش تاثیرگذاری در تبیین لزوم سرعت‎بخشی به جنبش نرم‎افزاری علمی و اقتصاد مقاومتی دارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز، دوران دانشجویی را دورانی با نشاط ارزیابی کرد و ادامه داد: دانشجویان باید قدر این دوران ارزشمند را بدانند.

میرزایی اضافه کرد: دانشگاه تنها فضای علم‎آموزی نیست بلکه دانشجویان باید ضمن استفاده از فرصت تحصیلی از آن در جهت رشد فکری و توسعه شناخت خود در ابعاد مختلف زندگی و شخصیتی بهره گیرند.

میرزایی در پایان تاکید کرد: رسالت امروز همه دانشجویان و دانشگاهیان در قبال دفاع و حراست از ارزش‌های نظام بسیار سنگین است و باید همه با بصیرت و همت جهادی به شکل همه‎جانبه در مقابل دشمنان و توطئه‌های آنان مقاومت کنیم.

ارسال نظر

آخرین اخبار