مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان:

مدیر کل اوقاف گلستان در مراسم شهادت امام حسن عسکری(ع) در مسجد امام سجاد(ع) روستای زنگیان گفت: مسیر سعادت و عاقبت بخیری بشر را راه اهل بیت علیهم السلام و عمل به آن دانست .

مسیر سعادت و عاقبت بخیری بشر راه اهل بیت و عمل به آن دانست

به گزارش گلستان24، حجت الاسلام سهرابی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با حضور در مسجد امام سجاد (ع)  روستای زنگیان ضمن عرض تسلیت شهادت امام حسن عسکری علیه السلام اظهار کرد : همه ما هر چه داریم از  خاندان عصمت و طهارت(ع)  است و با توسل و امید به آن بزرگواران است که آرزوی عاقبت به خیری را داریم .

 وی در ادامه بیان کرد : انسانها در طول زندگی با ۳ لحظه حساس روبه رو میشوند که اگر آن راهها را در کند بالطبع سعادتمند خواهد شد .

مدیر کل اوقاف استان گلستان به سه لحظه حساس زندگی اشاره کرد و افزود :  وقتی که انسان چشم به جهان می گشاید و دوم اینکه هنگامی که ازاین دنیا میرود ایا مسلمان از دنیا میرود یا نه و سوین لحظهراینکه ایا بهشت نصیبش خواهد شد یا نه ؟.سهرابی اذعان کرد :حال چه کار کنیم که راه درست برویم ، راهی را که خوبان رفتن راه ائمه که مطمئنا عاقبت به خیری در ان است.

وی خاطر نشان کرد :بهترین مسیر راه اهل بیت (ع)  است و سعادت دنیا و آخرت را به همراه دارد .

سهرابی عمل به گفتار را مهم دانست و افزود : گفتار تنها ملاک نیست بلکه باید همراه با عمل باشد .

این مقام مسوول همه وجود ما را وابسته به این خاندان دانست و گفت : امروز اگر دشمن نمی تواند اسیبی به ما برساند از برکت اهل بیت (ع)  است و  زیر سایه اهل بیت علیهم السلام عاقبت به خیری  دنیا و آخرت نصیب ما خواهد شد .


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار