فرمانده کل سپاه در کنگره رزمندگان استان گلستان عنوان کرد:

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنگره رزمندگان استان گلستان با اشاره به فتنه 88گفت: هدف آن فتنه هشت ماهه که به اعتقاد بنده به عنوان یک کارشناس دفاعی و امنیتی، بسیار خطرناک تر از جنگ تحمیلی هشت ساله بود، از بین بردن و تضعیف جایگاه ولایت فقیه و رهبری بود.

ولایت فقیه محور اصلی وحدت جامعه اسلامی/ فتنه 88 بسیار خطرناک‌تر از هشت سال دفاع مقدس بود/ جنگ نرم مهمترین تهدید علیه انقلاب اسلامی/دشمنی آمریکا در برجام ثابت شد

به گزارش گلستان24،سردار سرلشگر محمدعلی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ر که ذیل اجلاسیه 4000 شهید استان در مصلی امام جعفر صادق(ع) شهرستان گنبدکاووس برگزار شد، اظهار داشت: وحدت نشان دهنده این است که انقلاب مربوط به همه اسلام است نه یک فرقه و نه یک مذهب؛ در واقع وحدت برای جلوگیری از شیطنت های است که برخی در تلاش آن هستند.

11

وی افزود: تحقق اهداف انقلاب بدون مجاهدت و شهادت و خون دادن و بدون وحدت کلمه میسر نمی شود و خدا را شاکریم که ملت ما تا کنون در این عرصه و در این مسیر الهی موفق بوده و نتایج و دستاوردهایی بالایی نیز داشته اند که شاهد آن هستیم.

جعفری ادامه داد: در چنین یادواره‌ها و جمع‌های باشکوهی که به یاد شهیدان برگزار می‌شود به طور قطع باید به دنبال راه شهیدان باشیم.

فرمانده کل سپاه بیان کرد: چرا هشت سال جنگ ما با عنوان دفاع مقدس از آن نام برده می‌شود و این موضوعی است که باید به آن دقت و در آن تفکر کنیم.

وی متذکر شد: انقلاب اسلامی نگران دشمنان داخلی و مخالفت های داخلی است، انقلاب ها همیشه از درون صدمه می بینند، دشمنی های دشمنان بیرونی مانند آمریکا تهدیدی علیه امنیت و تمامیت ارضی کشور بود اما برای انقلاب اسلامی تهدید نبود چه بسا به فرصت بزرگ طلایی برای صدور انقلاب تبدیل شد.

جعفری تصریح کرد: منظور از مخالفین داخلی مخالفت های سازمان یافته مسلحانه نیست، اینها عددی نیستند، بحمدالله نیروهای نظامی جان بر کف زیادی داریم که تحرکات اینها را در نطفه خفه می کنند، خظر اصلی چیز دیگری است.

16

وی اضافه کرد: این وحدتی که در کشور وجود دارد دارای قداست و ارزش است که در نظر گرفتن یک هفته به این نام برای جلوگیری از شیطنت دشمنان است.

جعفری گفت: تحقق اهداف انقلاب اسلامی بدون مجاهدت با جان و مال و شهید دادن و بدون وحدت کلمه میسر نمی‌شود.

سرلشکر جعفری ادامه داد: نخستین شرط برای طی‌کردن مسیر انقلاب اسلامی به‌صورت درست و صحیح، پا گذاشتن در جای پای شهدا است. باید دشمنان و مخالفان را بشناسیم. تا صحبت از دشمن به میان می‌آید همه ذهن‌ها به سمت آمریکا می‌رود، البته نخستین و بزرگترین دشمن و شیطان بزرگ "آمریکا" است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فتنه 88 به عنوان نمونه ای از تبعیت نکردن از رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: هدف آن فتنه هشت ماهه که به اعتقاد بنده به عنوان یک کارشناس دفاعی و امنیتی، بسیار خطرناک تر از جنگ تحمیلی هشت ساله بود، از بین بردن و تضعیف جایگاه ولایت فقیه و رهبری بود.

سردار جعفری

سرلشکر جعفری با بیان اینکه ولایت‌فقیه محور اصلی وحدت در انقلاب اسلامی است و هر امر مهمی نیاز به محور دارد که محور انقلاب نیز ولایت‌فقیه و وحدت است، اظهار داشت: جایگاه ولی‌‌فقیه جدا از مرجع تقلیدبودن به‌عنوان هدایت جامعه و در مسیر صحیح قرار گرفتن انقلاب، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد: جدا از این گروه‌هایی که عنوان شد و ما از این گروه‌ها نگرانی خاصی نداریم، مهم‌ترین تهدید علیه انقلاب در عرصه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی است، یعنی جنگ نرمی که در آن قرار داریم و بخشی از این جنگ از سوی دشمنان خارجی هدایت و پشتیبانی می‌شود اما سربازان و فرماندهان آن در داخل هستند و ما باید بدانیم اینان چه کسانی هستند.

جعفری تاکید کرد: دشمن روز به روز از حربه‌های پیشرفته‌تری استفاده می‌کند و بصیرت در این راه مهمتر است و ما نمی‌توانیم با موضع‌گیری‌های کلی و کلان یا بی‌خاصیت از انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

فرمانده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی اضافه کرد: ما باید اولین شرط طی مسیر انقلاب اسلامی و پیمودن راه شهیدان را شناخت دشمنان بگذاریم و مخالفان انقلاب اسلامی را بشناسیم.

photo_2017-01-12_12-51-31

وی همچنین از برگزار کنندگان اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان قدردانی کرد و برلزوم ادامه راه شهیدان در عمل تاکید کرد.

خاطر نشان می شود در این کنگره که با مداحی صادق آهنگران همراه بود، یکی از برنامه های شاخص اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان است که امروز با حضور رزمندگان دفاع مقدس استان، استاندار و نماینده ولی فقیه در گلستان، مسئولان و ائمه جمعه و علمای شیعه و سنی مناطق مختلف استان گلستان در گنبدکاووس برگزار شد.

گفتنی است اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان روز 25 آذر جاری با حضور  دکتر علی لاریجانی رئیس محترم مجلس شورای اسلامی در نمایشگاه بین المللی گرگان واقع در جاده آق قلا برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار