دبیر شورای اطلاع‌رسانی گلستان برنامه‌های سفر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به استان را تشریح کرد.

اعلام برنامه‌های سفر علی لاریجانی به گلستان/ فردا برگزاری اجلاسیه 4 هزار شهید در گلستان

به گزارش گلستان24، علی یازرلو اظهار کرد: سفر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به گلستان به منظور شرکت در اجلاسیه 4 هزار شهید و حضور در جلسه شورای اداری شهرستان‌های استان از عصر امروز آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان صبح پنجشنبه هفته جاری با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی گلستان افزود: دکتر لاریجانی در نخستین روز سفر به گلستان در جلسه شورای اداری شهرستان‌های غرب استان شامل بندرگز، کردکوی، ترکمن و گمیشان و جمع منتخبین بخش کشاورزی، دامداری و صیادی که در شهرستان کردکوی برگزار می‌شود، شرکت کرده و سپس با آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان دیدار دارد.

یازرلو خاطرنشان کرد: دیدار با آیت‌الله میبدی مدیر حوزه علمیه رضویه گرگان، حضور در گلزار شهدای گرگان و شرکت در اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان در محل دائمی نمایشگاه‌های استان در جاده گرگان – آق‌قلا، از برنامه‌های روز دوم سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به گلستان است.

وی گفت: حضور در شهرستان‌های علی‌آبادکتول، آزادشهر و شرکت در جشن وحدت گنبدکاووس از دیگر برنامه‌های سفر لاریجانی در دومین روز خواهد بود.

یازرلو اظهار کرد: حضور در جلسه شورای اداری چهار شهرستان شرق استان در شهرستان کلاله، نشست با فعالان اقتصادی گلستان و شرکت در جلسه شورای اداری استان در گرگان برنامه روز پایانی سفر رئیس مجلس شورای اسلامی در گلستان است.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار