آیت الله سیدمحمدرضا میبدی رئیس حوزه علمیه رضویه گرگان و از علمای بنام استان گلستان دیروز بر اثر آسیب دیدگی از ناحیه لگن به بیمارستان 5 آذر منتقل و مورد عمل جراحی قرار گرفت .

آیت الله میبدی در بیمارستان ۵ آذر گرگان مورد عمل جراحی قرار گرفت

به گزارش گلستان 24، روز گذشته آیت الله سید محمدرضا میبدی به علت آسیب دیدگی ناشی از سقوط از سکوی حیاط منزل خود بلافاصله به بیمارستان 5 آذر گرگان منتقل شد و در بخش فوریتهای پزشکی بستری و کار درمان اولیه بر روی ایشان انجام شد.

مدیریت دانشگاه علوم پزشکی گلستان با احساس مسئولیت در این زمینه و حفظ شرایط جسمی این روحانی مشهور منطقه ، دو تن از پزشکان متخصص و باتجربه استان را جهت کار درمان آیت الله میبدی در نظر گرفت.

این دو پزشک حاذق نیز کار خود را آغاز کردند که بنا به تشخیص پزشک متخصص با توجه به شکستگی لگن ایشان، عمل جراحی تجویز شد.

در همین ارتباط گروهی از پزشکان متخصص با مهیا کردن شرایط عمل شب گذشته آیت الله میبدی را مورد عمل جراحی قرار دادند و با توجه به گزارش پزشک معالج حال کنونی ایشان باوجود کهولت سن و سختی عمل، رضایت بخش است.

همچنین آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان نیز پس از شنیدن موضوع حادثه بلافاصله به بیمارستان 5 آذر گرگان رفت و از نزدیک جویای حال این عالم ربانی شد.

آیت الله میبدی متولد سال ۱۲۹۹شمسی در شهرستان میبد از توابع استان یزد علوم دینی را در شهرهای تهران، قم و نجف اشرف نزد علمای بزرگی همچون آیات عظام خویی، قمی و شیرازی فرا گرفته است.

آیت الله میبدی یکی از علمای مشهور شهر گرگان است که مردم گرگان هر ساله در شبهای احیای قدر در ماه مبارک رمضان در مسجد جامع گرگان در محضر این روحانی وارسته قران بسر می گیرند.

انتهای پیام/رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار