همزمان با گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سالن ورزشی رشته تیراندازی با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره گاز گلستان، حسن گروسی مسئول سابق هیئت تیراندازی شهرستان گرگان، مسئولین و تنی چند از ورزشکاران در محل مجموعه ورزشی شهید گرزین شرکت گاز افتتاح شد.

افتتاح سالن ورزشی تیراندازی شرکت گاز گلستان+تصاویر
به گزارش گلستان 24، مدیرعامل گاز گلستان ضمن تبریک دهه مبارک فجر در این خصوص گفت: امور ورزشی گاز گلستان در راستای توسعه فضاهای ورزشی توانست طی برنامه ریزی انجام شده اقدام به احداث و تجهیز سالن ورزشی تیراندازی با تفنگ بادی را نموده که در همین راستا در ایام ا… دهه مبارک فجر این سالن ورزشی با حضور ورزشکاران و ورزش دوستان شرکت مورد بهره برداری قرار گرفت.
 
وی افزود: برای تقویت این رشته ورزشی بسیار جذاب تعداد 5 تفنگ خریداری شده است که در مجموع بابت تجهیز و خرید تفنگ و لوازم مورد نیاز مبلغ 160 میلیون ریال هزینه شده است.    
 
مهندس جمال لیوانی تصریح کرد: فضای تیراندازی در طبقه دوم سالن شماره 2 مجموعه ورزشی شهید گرزین شرکت در نظر گرفته شده است که از این پس کارکنان گاز گلستان و خانواده های آنان می توانند از سالن تیر اندازی و امکانات آن به نحو مطلوبی بهره مند شوند.
 
مدیرعامل گاز گلستان در پایان اظهار داشت: یکی از مهمترین عوامل ایجاد سلامت و نشاط و شادابی کارکنان و خانواده های آنان و همچنین ایجاد انگیزه جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر توجه به امر ورزش می باشد که خوشبختانه این شرکت نهایت تلاش خود را  در این زمینه دارد.
 
unnamed.unnamed
انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار