استاندار گلستان در مراسم اختتامیه نخستین اجلاسیه ملی ۴۰۰۰ شهید گلستان:

استاندار گلستان در مراسم اختتامیه نخستین اجلاسیه ملی ۴۰۰۰ شهید گلستان با بیان این که برای انقلابی ماندن و مبارزه با استکبار جهانی نیازمند مدل شهدا هستیم گفت: مدلی که در دوران دفاع مقدس ایجاد شد دقیقاً راهی در مقابله با عرصه جهانی است.

راه شهیدان بزرگترین ثروت فرهنگی است/ بشریت بدهکار شهیدان است/ شهدا بهترین مدل انقلابی‌گری‌  مبارزه با استکبار

به گزارش گلستان24، حسن صادقلو صبح امروز در مراسم پایانی نخستین اجلاسیه ملی 4 هزار شهید استان گلستان که در نمایشگاه بین‌المللی شهرستان گرگان برگزار می شود با اشاره به این که نقطه نقطه استان گلستان محل تجلی عشق و امید به شهداست، اظهار کرد: مردم استان گلستان در کنار ولایتمداری و پایبندی به انقلاب عشق به شهدا و راه پر افتخار آنها را وظیفه‌ای قطعی برای خود می دانند.

وی تصریح کرد: شهیدان اگر چه وصف ناشدنی هستند اما در مقام نزول این‌گونه وصف شدند که شهدا زنده هستند و نزد خداوند روزی می‎خورند درک این وصف به اندازه‎ای که حق آنها است نیست بلکه نزولی برای درک ما است.

صادقلو با بیان اینکه وصف شهیدان به دلیلی نقش‎سازی است که در صحنه داشتند و نقش شهدا فرا زمانی و برای بشریت است، گفت: اینجا است که هم زمان در تصرف شهیدان و هم بشریت در تصرف آن است و زمین و زمان بشریت بدهکار شهدا هستند.

استاندار گلستان ابراز کرد: امروز اگر این جلسات را گرفته و این هزینه ها را انجام می دهیم همه برای فخری است که می خواهیم نقش آنها زنده بماند و سبک زندگی بشود، دفاع مقدس الوالعزم حوادث ماست، شهیدات در این تاریخ دنبال فلسفه تاریخ بودند تا مکتب و مدل بسازند.

صادقلو با اشاره به وحشت دشمن از شهدا گفت: امروز دشمن به شدت از الگوبودن شهدا مخصوصا در عرصه دفاع مقدس وحشت دارد و به همین علت این را یک ثروت بزرگ فرهنگی می دانیم و این نوع مجالس احیای نام شهدا را یک مسیر می دانیم.

وی متذکر شد: نقش شهیدان ایجاد مدل است امروز دشمن از مدل گری شهیدان ما وحشت دارد، به همین خاطر ما این را یک ثروت بزرگ فرهنگی می دانیم و احیای یاد و نام شهیدان را مسیری در تقابل با باطل می دانیم.

صادقلو با بیان این که برای انقلابی ماندن و مبارزه با استکبار جهانی نیازمند مدل شهدا هستیم گفت: مدلی که در دوران دفاع مقدس ایجاد شد دقیقاً راهی در مقابله با عرصه جهانی است.

وی با اشاره به اینکه مردمان سرتاسر استان گلستان امروز آماده هستند تا همچون 4 هزار شهید استان خون خود را برای حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهایش فدا کنند، ادامه داد: ما گلستانی ها در تاریخ انقلاب وفاداری خود را به انقلاب نشان داده ایم و نخواهیم گذاشت هیچ چشم طمع‌ورزی به این انقلاب نگاه بد کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار