به مناسبت هفته وحدت انجام شد؛

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گالیکش از اهدای جهیزیه نقدی به 35 نوعروس تحت پوشش این نهاد، به مناسبت بزرگداشت هفته وحدت خبر داد.

اهدای جهیزیه به 35 نوعروس تحت پوشش کمیته امداد گالیکش + عکس

به گزارش گلستان24 به نقل از نیلکوه ایوب قزلسفلو در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: سال جاری 167 نوعروس تحت پوشش کمیته امداد گالیکش در نوبت دریافت کمک‌هزینه خرید جهیزیه قرار داشتند.

وی افزود: پیش‌ازاین به 57 نوعروس کمک‌هزینه تهیه جهیزیه پرداخت شد و حال به مناسبت هفته وحدت به 35 نفر از آن‌ها کمک‌هزینه خرید جهیزیه دریافت کردند.

nilkooh2025 29

به گفته وی مبلغ اهدایی به هر یک از نوعروسان 20 میلیون ریال است که از محل منابع اعتباری این نهاد به‌حساب آنان واریز شد.

قزلسفلو گفت: 75 نوعروس دیگر زیرپوشش نیز در نوبت دریافت جهیزیه هستند که به دلیل مشکلات مالی کمیته امداد، نیازمند مساعدت خیراندیشان و افراد نیکوکار منطقه گالیکش یا دیگر مناطق استان گلستان و کشور هستیم.

رییس کمیته امداد گالیکش با اشاره به اینکه انجمن بانوان مهر آفرین گالیکش در این راه کمیته امداد را یاری خواهد کرد، افزود: افراد نیکوکاری که تمایل به کمک برای تأمین جهیزیه نقدی یا غیر نقدی این نوعروسان رادارند، می‌توانند از طریق مراجعه به کمیته امداد، در این امر انسان دوستانه و خیر شرکت کنند تا پایان سال دیگر نوعروسان از این کمک‌هزینه بهره‌مند شوند.

کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان گالیکش 4 هزار و 800 نفر را در قالب 2 هزار و 681 خانوار به‌عنوان مستمری‌بگیران معیشتی تحت پوشش دارد و ماهیانه یک میلیارد و 593 میلیون ریال به‌عنوان مستمری به آن‌ها پرداخت می‌کند و علاوه بر آن، 350 نفر در قالب 130 خانوار نیز به‌عنوان مددجویان غیر معیشتی، تحت پوشش این نهاد هستند که از کمک‌های موردی کمیته امداد برخوردار هستند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار