مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گرگان گفت: نمایشگاه توانمندی‎های مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در حاشیه برگزاری جشن رمضان در شهرستان گرگان برگزار شد.

نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان کمیته امام(ره) گرگان برگزار شد

به گزارش گلستان 24، جواد فردی ظهر امروز در جشن رمضان شهرستان گرگان اظهار داشت: در جنب برگزاری جشن رمضان  در شهرستان گرگان، نمایشگاه تولیدکنندگان و کارآفرینان مددجو کمیته امدادامام خمینی(ره) نیز برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه نمایش توانمندی‌های خانواده‌های مددجو در بخش های عمران، فرهنگی و اشتغال است.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گرگان تصریح کرد: با کمک کارمندان کمیته امداد شهرستان گرگان 2هزار و 500 سبدکالا با مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون تومان بین مددجویان توزیع شد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا نیز در این مراسم گفت: مجلس از وکلای مردم تشکیل شده است وبا توجه به ظرفیت کشور رسالتی عام دارد.

عیسی امامی اظهار داشت: همه امور در بودجه کشور خلاصه می‌شود که ما در مجلس پیگیر آن هستیم و مهم این است که مجلس وضع کشور را به درستی رصد کند و قوانینی که وضع می‌شود با توجه به شرایط مردم باشد.

وی افزود: یاوران امداد یکی از فراکسیون های مجلس است و باید با جلساتی که با کمیته امداد امام خمینی(ره) و دیگر فعالان این حوزه داریم نیازسنجی شده و بعد بودجه‌ها تصویب شود.

امامی تاکید کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) می‌تواند به جای اینکه نهادی حمایتی باشد کارآفرین باشد و هدف کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز این است که تعداد تحت پوششین این نهاد کمتر شود.

وی با اشاره به کمک‌های مردمی گفت: کمک‌های مردمی باید با توجه به ارزش پول انجام شود و مردم بدانند با توجه به تورم پول امروز ارزش اقتصادی دیروز را ندارد.

دیگر نماینده مردم گرگان و آق‌قلا نیز در این مراسم گفت:  بی‌توجهی به یتیمان عقوبت دنیوی و اخروی را درپی دارد.

سیدعلی طاهری اظهار داشت: از برکات نظام جمهوری اسلامی توجه ویژه به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد است که یک سنت‌حسنه است.

وی افزود: در شرایط سخت اقتصادی با کمک به یتیمان پاداش بیشتری دریافت می‌کنیم.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار