فرماندار گرگان:

فرماندار گرگان گفت: میزبان اصی اجلاسیه 4000 شهید استان، شهدا و خانواده های آنان بودند و ما تنها وظیفه خادمی و پشتیباتی داشتیم، امیدوارم این وظیفه مندی انگیزه ای بشود تا بُعد معنوی این اجلاسیه تا اجلاسیه بعدی باقی بماند.

بُعد معنوی اجلاسیه 4000 شهید باید در ادارات استان باقی بماند

به گزارش گلستان24، سید عباس حسینی، فرماندار گرگان شب گذشته در مراسم تجلیلی که خانواده های شهدای گرگانی برای تشکر از اعضای ستاد اجلاسیه 4000 شهید استان ترتیب داده بودند، گفت: آنچه که اعضای برگزاری اجلاسیه در استان و به تبع آن در گرگان در سول یک سال گذشته انجام دادند چیزی جز وظیفه نبود.

وی ضمن تشکر از خانواده شهدا برای برگزاری این مراسم افزود: این مراسم را به مثابه تذکری به جهت وظیفه مندی و انجام عمکرد صحیح می دانم.

فرماندار گرگان خاطرنشان کرد: ستاد برگزاری اجلاسیه 4000 شهید گلستان در طول یک سال گذشته با همت و تلاش استاندار و حمایت و پشتیبانی سردار صادقی(فرمانده سپاه نینوا) شکل گرفت و متناظر با آن ستاد اجرایی در شهرستان ها از جمله در گرگان تشکیل شد که با وظیفه مندی ما و حمایت های سرهنگ مهاجر(فرمانده سپاه گرگان) اقدامات متعددی به منصه ظهور رسید.

حسینی به اقدامات ستاد برگزاری اجلاسیه 4000 شهید گرگان در قالب کمیته های یادمان، فرهنگی، پشتیبانی، جوانان، دانشجویی، اصناف و ... اشاره کرد و ابراز داشت: هر کدام از این کمیته ها به وظیفه خود در طول این مدت یک سال و نیم گذشته عم کردند و زحمات این دسته بر مبنای خدمت گذاشته و زحمت برای شهیدان را رحمت می دانند.

وی همچنین به برنامه های ویژه اجلاسیه در یک ماه منتهی به مراسم اختتامیه در 25 آذر اشاره کرد و کنگره شهدای دانشجو، کنگره شهدای اهل سنت، همایش رزمندگان استان، همایش اسوه های صبر و مراسم آغازین اجلاسیه در باغ موزه دفاع مقدس تهران را از این جمله برشمرد.

فرماندار گرگان، تقدیم تندیس اجلاسیه 4000 شهید استان با تمثال هر شهید به خانواده های معزز آنان و نصب پرچم های متبرک به حرم ابا عبدالله الحسین(ع) بر سردر منازل شهدا را دو اقدام ماندگار این اجلاسیه خواند.

حسینی گفت: در مدت دیدار با خانواده های شهدا مطالب آموزنده بسیاری را به شخصه آموختم، میزبان اصی این اجلاسیه شهدا و خانواده های آنان بودند و ما تنها وظیفه خادمی و پشتیباتی داشتیم، امیدوارم این وظیفه مندی انگیزه ای بشود تا بُعد معنوی این اجلاسیه تا اجلاسیه بعدی باقی بماند.

فرماندار گرگان با اشاره به خاطره ای از دیدار با خانواده یکی از سرداران شهید گرگان که دفترچه خاطراتش را بعد سالها به دخترش تقدیم کردند، اشاره کرد و متذکر شد: کام شهدا تذکری است تا پای خود را در چارچوب مقررات از گلیم خود درازتر نکنیم.

انتهای پیام/

منبع: پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار