رئیس سازمان موزه انقلاب اسلامی در علی‎آبادکتول:

رئیس سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: جبهه مقاومت با الگوگیری از انقلاب اسلامی تشکیل شده و امروز با حضور فرزندان ایران زمین این پیروزی‌ها در کشورهای اسلامی رقم می‎خورد.

جبهه مقاومت با الگوگیری از انقلاب اسلامی تشکیل شد

به گزارش گلستان24، سردار مرتضی قربانی صبح امروز در کنگره ملی اسوه‌های صبر در مصلی علی آبادکتول با قدردانی از مسئولان و مردم استان برای گرامیداشت یاد و خاطره 4 هزار شهید این استان اظهار داشت: نام استان گلستان زیبنده به یاد 4 هزار شهید است و این استان نمادی از وحدت محسوب می‌شود.

وی افزود: امروز به برکت قرآن، انقلاب و ولایت فقیه و امام خمینی(ره) امروز جهان اسلام در بهترین وضعیت قرار دارد و این آرامش و سربلندی از اطاعت از قرآن، خداوند و ولایت فقیه است.

از فرماندهان دوران دفاع مقدس تصریح کرد: این عزت و آزادی مرهون خون 7 هزار زن شهید و 8 هزار جانباز و 36 زن شهیده استان است که همه با پوشش اسلامی و با هدف دفاع از ارزش های اسلامی به شهادت رسیدند.

سردار قربانی گفت: حضرت زهرا و زینب(س) الگوی امروز بانوان مسلمان هستند که همه برای عزت اسلام و قرآن در برابر دشمن ایستادگی و فداکاری کردند و امروز نیز مادرانی داریم که 5 فرزند خود را تقدیم انقلاب کردند.

وی افزود: این شهدا در راستای حفظ قرآن و اسلام و حرمت دین مبارزه کرده و شهید شدند و به برکت وجود ولی فقیه امروز این عزت و سربلندی همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار کرد: دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی با به راه انداختن کودتا در فکر براندازی انقلاب بود که پس از شکست در این راه، از طریق عراق وارد جنگ با کشور شد و حملات خود را آغاز کرد و مصاحبه دادند که یک هفته در تهران هستند اما دیدید که چگونه همه مردم و اقشار در صحته حاضر شدند.

سردار قربانی با بیان خاطراتی از دوران جنگ تحمیلی تصریح کرد: همین دشمنان امروز به عراق،یمن و سوریه و غیره حمله می‏‌کنند و جبهه مقاومت امروز با الگوگیری از انقلاب اسلامی تشکیل شده و امروز با حضور فرزندان ایران زمین این پیروزی‌ها در کشورهای اسلامی رقم می‎خورد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار