کوچک زاده در دانشگاه گرگان:

نماینده سه دوره قبل مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: انسان این ننگ را پیش چه کسی بازگو کند که غارتگران بیت المال ذخایر نظام خوانده می شوند و با کمال بی شرمی اعلام می کنند که مقدار آن فقط 23 میلیارد تومان بوده است که بنده حاضرم در یک مناظره تلویزیونی ثابت کنم دروغ می گویید.

مذاکره‎کنندگان با نسبت دادن برجام به رهبری، به شعور مردم توهین نکنند/ چرا به ملت دروغ می‎گویید!/ حقوق‎های نجومی بیش از 23میلیارد تومان بوده!

به گزارش گلستان24، به نقل از دانشجوسلام، نشست بصیرتی با موضوع بدعهدی آمریکا با حضور مهدی کوچک زاده نماینده سه دوره قبل مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در دانشگاه جامع گلستان برگزار شد.

در این مراسم کوچک زاده در رابطه با بدعهدی آمریکا در برجام گفت: من نمی خواهم و تاکنون هم نخواسته ام در جزئیات وارد شوم که کدام مورد برجام نقض شده یا نشده است هرچند عده ای در کشور هستند که خواهند گفت حتما سوادش را ندارید که وارد نمی شوید!.

اساس مذاکره با آمریکا غلط بوده است

وی گفت: مسئله این است که اساسا مذاکره با کشور مستکبر و بدعهدی مانند آمریکا از ابتدا درست بوده است؟! آیا می شود با یک دولت زورگو و خودکامه مذاکره کرد؟! کدام جنبش وحزب در کشور وجود دارد که نداند آمریکا دشمن است؟و خباثتهایی که آمریکا مرتکب شده را نداند؟!.

وی با اشاره به تعهدات و اقداماتی که ایران در برجام انجام داده است گفت؟ کدامیک از شما دانشجویان از مفاد آن اطلاع دارید؟! آیا می دانید چه برسر کشور ما آمده است؟!.

وی پر کردن بتن توسط نیروهای خودی را تحقیر ملت ایران دانست وگفت: اینکه آمریکایها به این راحتی توانستند در داخل کشور و به دست مسئولان کشور خودمان اینگونه تحقیرمان کنند و امتیاز بگیرند جای تاسف دارد.

وی گفت: برطبق معاهده ان پی تی قرار بود کشورهایی که دارای سلاح اتمی هستند سلاحها ی در اختیار خودرا به تدریج نابود کنند و کشورهایی که سلاح اتمی ندارند تعهد کردند به طرف ساخت آن نروند.

کوچک زاده گفت: بعد از 48سال که از قانون ان پی تی می گذرد کدام کشور دارای سلاح اتمی سلاح خود را نابود کرده است!که کشور ما به طور داوطلبانه 20در صد غنی سازی خود را کاهش داده است!.

دلیل رفتارهای سازش کارانه مسئولین دوری از خط امام است

وی با اشاره به معاهده ترکمنچای و گلستان در زمان قاجار گفت: در کدام معاهده بین الملی کشور ما نفع برده است که حالا می خواستیم در مذاکره اخیر سود ببریم؟!!.

نماینده سه دوره مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: تنها ملت ایران در یک مقابله توانست در مقابل جهانیان بایستد و به پیروزی برسد و آن دوران 8 ساله دفاع مقدس بوده وبه سبب همان دوران است که تاکنون کشوری نتوانسته مارا تهدید کند.

سخن ازامام تنها درشعار مدعیان خط امام دیده می شود

وی گفت: متاسفانه همان کسانی که امروز خود را صاحب انقلاب و خط امام می دانند از راه امام دور شده اند و در عمل به آن آرمانها اعتقاد ندارند ولی متاسفانه شهامت اعتراف هم ندارند و به دروغ درسخنان خودشعارپیروی از خط امام می دهند.

وی افزود: امروز ملت ایران، خط امام را از نزدیکان امام جستجو نمی کند چراکه آثار وسخنان سمعی و بصری که از ایشان به یاد گار مانده بهترین سند واعتبار است.

این استاد دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به سخنان امام در زمان جنگ گفت: امام بارها فرمودند که جنگ ما با عراق و اسرائیل جنگ با یک کشور و مردم یک جغرافیا نیست بلکه جنگ با یک ماهیت استکباری است جنگ با خوی استکباری و زیاده خواهی آنان است.

وی گفت: امروزهم دشمنی ما با آمریکا برسر ماهیت ظالمانه و استکباری آن است و چطور می شود ظالم با مظلوم بتواند توافق کند! در حالی که در اساس باهم در تضاد هستند.

وی افزود: اگر امروز آقایان مدعی خط امام این اصول را سر لوحه خود می کردند آیا حاضر بودند پای میز مذاکره با آمریکا بنشینند و این چنین کشورا بفروشند!!.

تئوریسین های اصلاحات باور به استقلال کشور ندارند

وی با اشاره به نظر چند تئوریسین اصلاحات گفت: آنان به طور واضح به این مسئله باور دارند که آمریکا قدرت برتر است ونمی شود با کشور از بن دندان مسلح مقابله کرد و مجبوریم مذاکره کنیم و برای حفظ انقلاب در جاهایی از استقلال خود کوتاه بیایم!!.

این استاد دانشگاه و فعال سیاسی افزود: همین افراد امروز نظریه پرداردازان ما در مذاکرات هستند ووقتی که آقای ظریف می گوید آمریکا می تواند با فشردن یک دکمه کشور مارا نابود کند از همین مسئله نشات می گیرد1

کوچک زاده اظهار داشت: چگونه از مسئولینی که تحصیلکرده انگلیس هستند و فرندان آنها در غرب زندگی می کنند می توان انتظار داشت در مقابل زیاده خواهی آنان بایستند و موضع محکم اتخاذ کنند؟!.

با نسبت دادن برجام به رهبری به شعور مردم توهین نکنید

وی درپاسخ به پرسش یکی از دانشجویان در مورد اینکه رییس جمهور اتخاذ هر تصمیمی در برجام را به مقام معظم رهبری نسبت داده است، گفت: بهتر است این افراد خود وجامعه را گول نزنند و با این حرفها به شعور مردم توهین نکنندو شهامت داشته باشندو خطایی که کردند را بپذیرند.

وی افزود: این آقایان این قدر آمدند وبه رهبری گفتند مذاکره کنیم به طوری که در جامعه و بین مردم اینطور القاء کردند همه مشکلات حتی آب خوردن شان با مذاکره حل خواهد شد در اینصورت بود که آقا مجبور شدند موافقت کنند و بگویند خب بروید مذاکره کنید ولی بنده به این مذاکرات خوشبین نیستم.

وی افزود: ایشان این مسئله که به خواست و اصرار مسئولین راضی شدند را نیز بارها درموضع گیری های خود اعلام کردند.

تذکرات رهبری در مذاکرات انجام نشد

نمایند سابق مردم تهران افزود: در رابطه با مذاکرات رهبری در سخنرانی که در دیدار با مسئولین آموزش و پرورش داشته اند فرموده بودند: ما مذاکره زیر شبه تهدید را نمی پذیریم ،ملت ایران مذاکره زیر شبه تهدید را برنمی تابد،چرا مسئولینی که امروز ادعا می کنند با نظر رهبری مذاکره کردند، این تذ کرات ایشان را جدی نگرفتند ؟!.

وی افزود: من افتخار می کنم که سرباز ولایت هستم و یک سرباز با اشاره فرمانده خود می فهمد که چه باید انجام دهد وچه کاری نباید کند.ولی این مدعیان که امروز ادعای پیروی می کنند اگر استراتژی آقا را درک می کردند و می فهمیدند، تن به امضای یک چنین قراردادی که عزت و شرف مارا زیر سوال برده است نمی دادند!!.

وی گفت: متاسفانه تیم مذاکره کننده قدر لطف و محبتهایی که مقام معظم رهبری نسبت به آنها داشته را ندانستند و مانند یک فرزند ناخلف عمل کردند.

کوچک زاده اظهار داشت: امروز کسانی که به حضور نیروهای ما در سوریه و عراق خرده می گیرند به خاطر این است که قدر امنیت را نمی دانند ومتاسفانه کسانی امروز سنگ شهدا ی مارابه سینه میزنند از و هزینه های که در آن کشورها متحمل شده ایم شکایت می کنند که کمترین نقش را در انقلاب داشتند و دایه مهربانتر از مادر می شوند در حالی که اگر کوچکترین تهدید از طرف داعش در کشور صورت پذیرد همین افراد اول صحنه را خالی می کنند وآن قوت می فهمند که اقتصاد و معیشت مردم مهمتر است یا امنیت آنان!!.

وی همچنین القاء این مسئله از سوی برخی بخصوص بعضی از مسئولین در توجیه حضور ایران در سوریه صرف دفاع از حرم اهل بیت گفت: این یک تحریف است چراکه آیا واقعا صرف حضور ما فقط دفاع از مقبره و حرم آل الله است !!هرچند این موضوع نیز برای ما اهمیت دارد ولی دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی هدف اصلی می باشد.

ذخائر نظام خواندن دزدان بیت المال ننگ است برای دولت

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حقوق های نجومی اشاره کرد و گفت: انسان این ننگ را پیش چه کسی بازگو کند که غارتگران بیت المال ذخایر نظام خوانده می شوند و با کمال بی شرمی اعلام می کنند که مقدار آن فقط 23میلیارد تومان بوده است که بنده حاضرم در یک مناظره تلویزیونی ثابت کنم دروغ می گویید.

وی گفت: بنده از زمان دانشجویی صفدر حسینی رامی شناختم و واقعا می توانم بگویم که نظام به او منت گذاشت و در سایه نظام توانست به پست ،فرمانداری، استانداری و وزارت برسد حال با کمال بی شرمی این حقوقها را حق خود از نظام می داند!!.

وی با مقایسه رفتار رزمندگان در دوران دفاع مقدس با مسئولین گفت: در زمان جنگ رزمنده بسیجی آمدن به جبهه هارا منت امام برخود می دانستند و حتی از گرفتن پوتین وامکانت خودداری می کردندحال عده ای غارت بیت المال را حق خود می دانند.

کوچک زاده افزود: وقتی از مکتب امام دور شوند و از امام تنها استفاده ابزاری کنند برای گرفتن رای در انتخاباتها معلوم است که این مقدار پولها در نظرشان ناچیز می آید!.

وی همچنین گفت: نسبت دادن من به احمدی نژاد یک حرف غلط است و وای برمن که بخواهم آدم کس دیگر ی باشم !حرف ودرد من اصول فراموش شده انقلاب توسط برخی مدعیان! است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار