فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس گفت: زنی که با همدستی برادرش و ۲ ضارب دیگر،قصد انتقام و ضرب و شتم شوهرش را داشت، دستگیر شد.

نقشه شوم زن گنبدی برای انتقام برملا شد

به گزارش گلستان24 به نقل از تسنیم،سرهنگ محمدعلی عسگری در گنبدکاووس اظهار داشت:زنی با همدستی برادرش که قصد انتقام از همسرش را داشت، دستگیر شد. تشکیل و رسیدگی به این پرونده زمانی در پلیس آگاهی گنبدکاووس کلید خورد که مردی مضطرب با مراجعه به ماموران، عنوان کرد 2 نفر مرد سیاهپوش در حالی که در خواب بودم، من را مورد ضرب و شتم قرار داده و با تهدید کلت متواری شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: در پی این شکایت بلافاصله ماموران وارد عمل شده و با تشکیل تیم ویژه تحقیق برای دستگیری متهمان آغاز شد. در طول مدت رسیدگی، با کشف علائم و دیگر احتمالات و دستگیری چند متهم، کلانتری 11 از دستگیری 2 مظنون که با ویژگی اعلام شده مطابقت دارند، خبر داد.

وی اظهار داشت: در تحقیقات تکمیلی توسط پلیس زبده آگاهی شهرستان و بازرسی مخفیگاه متهمان از آنان یک قبضه کلت کمری کشف ‌و این موضوع شک بیشتر کارآگاهان نسبت به این افراد قوی‌تر شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس افزود: متهمان با روبه‌رو شدن با مستندات و شواهد در نهایت به جرم خود اعتراف کرده و انگیزه از این کار را دریافت پول از همسر این مرد به ازای تهدید و ارعاب اعلام کردند. با روشن‌شدن موضوع و اعتراف متهمان همسر این مرد به همراه برادرش که نقشه این جرم را کشیده بودند دستگیر و به آگاهی منتقل شدند.

عسگری گفت: این 2 نفر با توجه به شواهد چاره‌ای جز اعتراف نداشتند و انگیزه خود از این کار را اختلافات شدید خانوادگی اعلام کرده و با تشکیل پرونده، متهمان برای سیر قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار