سروان صاحبکاران خبر داد:

مسئول پلیس فتا استان گلستان از شناسایی و احضار فردی که با استفاده از نام پلیس فتا اقدام به برقراری تماس با احدی از شهروندان نموده بود خبر داد.

استفاده از نام پلیس فتا توسط شهروند گلستانی

به گزارش گلستان24، مسئول پلیس فتا استان گلستان از شناسایی و احضار فردی که با استفاده از نام پلیس فتا اقدام به برقراری تماس با احدی از شهروندان نموده بود خبر داد.

سروان صاحبکاران در تکمیل این خبر اظهار داشت: اخیرا احدی از شهروندان گلستانی به این پلیس مراجعه  و  اعلام نمود که فردی با برقراری تماس ، خود را منتسب به پلیس فتا استان معرفی نموده و از وی درخواست حذف مطلبی از کانال تلگرامی  او را داشته است.

وی در ادامه افزود: حسب هماهنگی قضایی صورت گرفته با دادیار محترم پیشگیری از جرم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گرگان و پیرو تحقیقات تکمیلی انجام شده فرد مذکور شناسایی  و احضار که متعاقبا محرز گردید از آشنایان شاکی بوده و هدف و انگیزه خود از این اقدام را صرفا توجیه کردن مدیر کانال در بارگذاری مطالب عنوان نمود.

مسئول پلیس فتا استان اظهار داشت در ادمه پرونده متشکله به مرجع قضایی ارسال گردید.

وی در پایان افزود  سوء استفاده از نام و آرم پلیس  فتا موجب پیگرد قانونی خواهد شد لذا هرگاه شهروندان  شاهد استفاده از نام ونشان پلیس فتا می شوند می توانند از طریق شماره های تماس 21822967-21822943 ویا وب سایت پلیس فتا گزارش نموده و در این خصوص اطلاعات بیشتری کسب نمایند.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار