رئیس پلیس فتا استان گلستان خبر داد:

رئیس پلیس فتا استان گلستان ، از شناسائی و دستگیری متهم به انتشار تصاویر خصوصیشهروند گرگانی در فضای مجازی خبر داد.

دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی شهروند گرگانی در فضای مجازی

به گزارش گلستان24، رئیس پلیس فتا استان گلستان ، از شناسائی و دستگیری متهم به انتشار تصاویر خصوصی شهروند گرگانی در فضای مجازی خبر داد.

دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی

سروان صاحبکاران در تشریح این خبر گفت: در پی وصول مرجوعه قضایی مبنی بر شکایت احدی از شهروندان دال بر انتشار تصاویر شخصی‌اش در شبکه‌های اجتماعی،تحقیقات تخصصی پیرامون این موضوع  در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات پلیسی و کارشناسی، متهم شناسایی و احضار  که پس از مشاهده  ادله غیرقابل انکار لب به اعتراف گشوده و اذعان داشت" به علت اختلافات و رقابتهای شغلی اقدام به انجام این کار نموده است"

پلیس فتا

سروان صاحبکاران با اشاره به اینکه متهم انگیزه خود از  انجام اینکار را انتقام‌جویی بیان کرده است، خاطرنشان کرد: در ادامه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال گردید.

وی به شهروندان توصیه کرد: از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری کرده و در صورتی‌که شخصی برای آنها مزاحمت ایجاد می نماید موضوع را به مراجع قضایی و یا پلیس فتا  گزارش نمایند.

پلیس فتا

مسئول پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان در پایان از شهروندان خواست تا به هویت‌ها در فضای مجازی اعتماد نکنند و در صورت برخورد با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس CYBERPOLICE.IR، بخش تماس با ما و یا از طریق شماره تماس‌های 21822943 و  21822967  گزارش نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار