جدال اصلاح طلب بر سر ماندن یا رفتن استاندار ؛

علی اصغر مقسمی مدیر انتشارات مقسم ، نویسنده و فعال اصلاح طلب طی یادداشتی به نقد عملکرد دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان پرداخت .

انتقاد شدید یک اصلاح طلب به دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی گلستان / مقسمی : چرا تحریک می کنید علیه استاندار مطلب بنویسند

به گزارش گلستان24، خطاب مطلب مقسمی ، محمد حسین علی اصغری دبیر اتحادیه است که این روزها پرچمدار مخالفت با مقام ارشد دولت در استان و برکناری حسن صادقلو استاندار گلستان شده است .

مقسمی نوشت : جناب آقای  علی اصغری !  آیا واقعا جناب آقای دکتر صادقلو ناکارآمد ترین استاندار است ، که  گلستان تاکنون دیده  که جنابعالی با تمام وجود  به آقا احمد رایجی را تحریک می کنید علیه ایشان مطلب در فضای مجازی ارسال نماید .

 از حضرتعالی بعید بود با این سوابق ، خدمات استاندار را نادیده بگیرید و خود را در دامن افراد خبر ساز قرار  دهید .

 نقد بر استاندار وارد است نه اینگو نه آقای علی اصغری ؟ کجا بودیم  و چه سهمی  میخواهیم .

منصف باشیم  کسی که استاندار استان  را بی کفایت ترین استاندار میداند چه شده است با این نوعِ گفتار شما هماهنگ شدید، ضمن اینکه نقد  ضرورت دارد  انکار ضعف استاندار  هم شایسته منش اصلاح طلبی  نیست.

 لازم دیدم  مروری هم بر عملکرد استانداران دوره اصلاحات دشته باشیم .

 همین آقا حاج علی اصغر احمدی که در مسند استاندار  گلستان نشسته بود جنابعالی با همین منش نقد  برعملکردش داشتی حالا چه شده با یک بروشور رنگی پیام تبریک در فضای مجازی فرستادی آنهم نه یک مرحله بلکه چند مرحله و چند روز پشت سرهم  شاید هم چون آقای علی اصغر احمدی ریاست ستاد انتخابات کشور را برعهده  گرفت از ایشان توقع پیدا کردی برای تغیر استاندار در استان!

یادت است در اردیبهشت سال ۹۲  در مرحله میر کریم برای انتخابات ریاست جمهوری  همین آقا علی اصغر احمدی  به نمایندگی از تهران برای ساماندهی  اصلاح طلبان برای ستاد انتخاباتی آیت الله هاشمی ایراد سخن داشت حضرتعالی چگونه جلسه را به چالش کشیدیجمعی از دوستان شاهد آن حرکت هستند ،  بزرگوار   تفکر کنیم سعی کنیم سد تفرقه باشیم نه روی موج خبرسازان قرار بگیریم.

در عین حال احمد رایجی مدیر کانال گرگان فردا نیز کانال گلستان تا توسعه را کانال "گلستان تا پاچه خواری" خواند و مدیر آن را "صمد الصحاف" عنوان کرد .

این دو کانال این روزها بر سر ماندن یا رفتن استاندار گلستان جدال سنگینی دارند که گاها با بی اخلاقی و الفاظ زشت همراه است که برخی از اصلاح طلبان را دچار ناراحتی و سردرگمی کرده است .

گفتنی است چند روز پیش نیز کانال گرگان فردا اعلام کرد که 5 نماینده استان گلستان در مجلس شورای اسلامی رای به عزل استاندار داده اند که در ادامه گروههای دیگر آن را تکذیب کردند .

بنظر می رسد استانداری که خود از جنس اصلاح طلب بوده و از دل اصلاح طلبان بیرون آمده این روزها آماج حملات ناجوانمردانه تندروها قرار گرفته است ، مشکل صادقلو اینست که اهل باج دادن نیست و تاکنون در مقابل زیاده خواهی های تندروها مقاومت کرده است .

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار