سردار یکتا؛

یکی از فرماندهان و جانبازان دوران دفاع مقدس گفت: ثمرات خون شهداء در حال حاضر قابل رویت است، حتی یک قطره از خون شهداء هدر نرفته است.

امنیت کشور حاصل خون شهداست/حتی یک قطره از خون شهداء هدر نرفته است

به گزارش گلستان24، سردار حاج حسین یکتا یکی از فرماندهان و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس در مراسم هفتمین روز شهادت سروان سید مهدی حسینی شهید امینت پایدار بعد از ظهر امروز در مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی انقلاب با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) اظهار کرد: در آینده نه چندان دور، روزی خواهد رسید تا جایگاه شهیدان را به طور کامل درک خواهیم کرد.

برگزاری مراسم هفتمین روز شهادت شهید حسینی در مسجد امام صادق(ع)/تصویری

سردار یکتا ادامه داد: امام خمینی(ره) هر چه در مورد دشمنان ایران و اسلام اشاره کرد همان شد، روزی که خرمشهر سقوط کرده بود امام فرمود یک روزی خوهد رسید که صدام خودکشی میکند، در حال حاضر همگی شاهد این قضیه هستیم که چه بر سر عراق و صدام آمده است.

وی با بیان اینکه اثرات خون شهداء سالها باعث نجات مردم می شود خاطر نشان کرد: در سفری که به کشمیر هند داشته ام دیدم در دانشگاه کشمر هند برخی ها چیزی میخوانند و گریه میکنند، سوال کردم چه چیزی میخوانند و علت گریه شما چیست؟! در جواب به من گفتند که ما خاطرات و دست نوشته های شهدای ایرانی که به شکل کتاب جمع آوری شده را میخوانیم و گریه میکنیم.

فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد:همچنین دختری که از آمریکا آمده بود و در شلمچه گفته بود من میخواهم مقدار از این خاک را با خودم ببرم، وقتی علت آن را از او خواستیم گفته بود در اوقات تنهایی و خلوتم با این خاک میخواهم صبت کنم، این خاک یک قدرتی دارد که تازه متوجه آن شدم.

برگزاری مراسم هفتمین روز شهادت شهید حسینی در مسجد امام صادق(ع)/تصویری

یکتا با بیان اینکه شلمچه دارالشفاء است بیان کرد: شلچمه همانطوری که حضرت امام (ره) گفته بود دارالشفاء است، نگفته درمانگاه بلکه گفته بود دارالشفاء، این نشان از عظمت شهدایی است که این قطعه را به کربلای ایران تغییر داده اند.

این جانباز دوران دفاع مقدس با بیان این مطلب که یک قطره از خون شهداء هدر نرفته است گفت: ثمرات خون شهداء در حال حاضر قابل رویت است، حتی یک قطره از خون شهداء هدر نرفته است، امنیت حاصله را مدیون قطره قطره خون شهدا هستیم.

وی ادامه داد: تمام شهدای کشورمان برای هدف های واحدی جان خود را فدا کرده اند، هدفشان دفاع از اسلام، دفاع از ولایت و دفاع از کشورمان بوده است و نیت های خود را خالصانه برای خدا بسته بودند.

سردار یکتا تاکید کرد: همه عالم غبطه رهبری ما را میخورند، بیشتر کشورهایی که بر سر امنیت درگیری دارند علت آن نبود شخصی مانند رهبری مان است، باید قدر رهبری را بدانیم.

فرمانده دوران دفاع مقدس در خصوص استقبال از شهداء هم سخن به میان آورد و افزود: وقتی شهدای غواص وارد تهران شده اند کل تهران قفل شده بود، این نشان از وجود یک روحیه شهدات طلبی در کشورمان است، این روحیه تحسین براگیز است.

وی در پایان گفت: شهدا میروند ولی چیزی که میماند امنیت، رشادت ها و ولایت پذیری است، این خون های ریخته شده حکمتی دارد، این خونها نسل های بعدی را هدایت و این روحیه شهدات طلبی در دلهای آیندگان به یادگار می گذارد.

انتهای پیام/ طوبی گلستان

ارسال نظر

آخرین اخبار