سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: حماسه ماندگار یوم الله نه دی، به هیچ جناح و گروهی تعلق ندارد زیرا انقلاب اسلامی مصادره شدنی نیست.

انقلاب اسلامی مصادره شدنی نیست/فتنه گران سال 88، اصل ولایت فقیه را موردهدف قرار دادند

« نجیب اله تاری»، با گرامیداشت هفتمین سالگرد یوم الله نهم دی ماه سال 88 گفت: فتنه سال 88، حکایت گر یک واقعیت بزرگ و غیرقابل کتمان است که برآمده از اراده دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش گلستان24، وی افزود: فتنه این سال، همان نسخه ای است که دشمنان به پیاده نظام خود در داخل کشور ارائه کرده بودند.

نجیب اله تاری

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با تأکید بر اینکه فتنه سال 88، ادامه سناریوی اوایل انقلاب اسلامی و تحمیل جنگ هشت ساله برای براندازی نظام؛ بود گفت: در این ماجرا فتنه گران کلیت نظام دینی و شاکله اصلی آن یعنی اصل مترقی ولایت فقیه را مورد هدف قرار داده بودند.

وی اظهارکرد: امت اسلامی ایران همانگونه که در جنگ نظامی هشت ساله شکست ناپذیری خود را به اثبات رساندند در مقابله با جنگ نرم دشمنان نیز در حماسه بی بدیل نهم دی، شکست ناپذیری خود را بر همگان آشکار ساختند.

رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله نهم دی تأکیدکرد: شکست ناپذیری، پیام مشترک امت اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس و حماسه نهم دی است.

وی اظهار کرد: شاخصه اصلی گفتمان انقلاب اسلامی، فرهنگ عاشورا و شعارهای اصیل و بنیادین انقلاب است که دشمن درصدد تضعیف و حذف آن در جریان فتنه سال 88 بود.

تاری با بیان اینکه دلسوزان انقلاب اسلامی، امام (ره) و ولایت فقیه باید در راستای ماندگاری بیشتر حماسه نهم دی، تلاش کنند، افزود: دشمن حتی یک لحظه هم آرام نیست و همواره در حال برنامه ریزی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی است. برای همین نهم دی، باید آیینه عبرت و چراغ راه آینده نیروهای مومن به انقلاب اسلامی باشد.

وی خاطرنشان کرد: حماسه ماندگار نهم دی، متعلق به هیچ گروه و جناح سیاسی نیست؛ چراکه انقلاب اسلامی مصادره نشدنی است و این مناسبت بارز پس از پیروزی انقلاب اسلامی که یک سرمایه بزرگ به شمار می رود، بازخوانی سیره سیره امام خمینی (ره) و ترجمان واقعی توصیه ایشان است که فرمودند: « پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد».

تاری ضمن دعوت از همه مردم و مسئولان برای حضور در تجمع باشکوه بزرگداشت یوم الله نهم دی، اظهار کرد: امید است که صاحبنظران دلسوز نظام، با مطالعه درس ها و عبرت های گذشته، چراغ راه آینده را بسازند تا درخت تنومند انقلاب اسلامی در مقابل طوفان فتنه ها و کینه ها، سربلند و مقاوم و پیش رونده و الگوساز به پیش بروند.

انتهای پیام/

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار