به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را به دور از هر نگاه سیاسی دانست و گفت : گرایش ولایی دارم و افتخارم این است که انقلابی ام زیرا هنوز خطبه‎های التحاج‎ گونه رهبر که سنگ را به گریه می‎انداخت از یادمان نرفته است.

همایش همراهان همدل فعالین عرصه پاسداشت ایام‎الله انقلاب اسلامی در گرگان + تصاویر

به گزارش گلستان24، حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی در " همایش همراهان همدل فعالین عرصه پاسداشت ایام‎الله انقلاب اسلامی " که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شده بود ، گفت : شورای هماهنگی به معنای موذن انقلاب است و کمتر شورایی در جمهوری اسلامی ایران مانند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از این قوت برخوردار است که صاحبان نظران سیاست، مسئولین اجرایی و دیگر عرصه‎ها را برای تصمیم سازی گرد هم آورد.

وی ادامه داد: قطعا دشمنان اسلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را رصد می‎کنند چون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در معنا و منظر متوقع عموم است و کارهای کلانی را دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به فتنه 88 تصریح کرد : آیت‎الله جنتی یک فقیه عالیقدر است که با پیروی از ولایت فقیه فراخوانی را انجام داد و ریشه فتنه از بیخ و بن کنده شد.

وی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را به دور از هر نگاه سیاسی دانست و گفت : گرایش ولایی دارم و افتخارم این است که انقلابی ام زیرا هنوز خطبه‎های التحاج‎ گونه رهبر که سنگ را به گریه می‎انداخت از یادمان نرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه نظام به من و شما مسئولیت داده ، گفت :  باید تمام تلاش خود را انجام دهیم که در بطن انقلاب باشیم چون ارزش و منزلت ما امانتی  است که شهداء در اختیار ما نهاده‎اند و باید به خوبی به سر منزل مقصود برسانیم.

وی در ادامه اذعان داشت: به جزء دستگاه های معدودی اکثر دستگاه ها رابطه مناسبی را با شورای هماهنگی دارند و استاندار گلستان نیز با این شورای همراهی مناسبی دارد .

حجت الاسلام احمدی با انتقاد از دست اندازی هایی که به بیت المال انجام شده است ، گفت: بی حیایی انسان را طماع می کند و کسانی که بیت المال را غارت می کنند ، خون شهداء رو پایمال ، دزدی می کنند و بی وجدانی می کنند بی حیا هستند.

وی با طرح این سوال که چه میزان از مدیران ما آماده مرگ هستند ، اذعان داشت : آماده مرگ بودن خیلی مهم است و اگر به گونه ای زندگی شود که برای آن آماده باشیم جلوی بسیاری از منکرات گرفته می شود.

 0004

 0004

0004000400040004


انتهای پیام / گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار