آسفالت های گرگان آنقدر با جلوبندی خودروی شما دست به یقه می شوند که اوستاکارهای جلوبندی ساز دیگر نگران گذاشتن نان بر سر سفره عیال و عشیره نباشند، حال شما اگر مردی بیا و انتقاد کن بگو این وضعیت آسفالت ها بد است! نیمه پنهان این وضعیت در اشتغالزایی و افزایش درآمد قشر تعمیرکار خودروست

جلوبندی سازان گرگان دعا به جان آسفالت های شهر کنند!!

به گزارش گلستان24، در برخی ارگان ها آدم در نقد چگونگی اجرای اقتصاد مقاومتی می ماند، برای مثال در مقوله راه و شهرسازی خیلی سخت می شود راه درست اقتصاد مقاومتی را پیدا کرد، مثلا اگر بیایی شرط انصاف را در نقد خودروهای تولید داخل رعایت کنی باید یک جوالدوز هم به اوضاع اورژانسی راه ها بزنی.

ابدا قصد این نوشته دفاع از پراید اعم از (141، 142، 143، 144، هوپ)  نیست، ولی بالاخره وضعیت راه ها و کیفیت خودروها لازم و ملزوم یکدیگر هستند، اما ارتباط این موضوع با اقتصاد مقاومتی چیست؟

کافیست برای پیدا کردن این ارتباط تصمیم بگیرید پشت فرمان خودروی خود بنشینید و خانم بچه ها را ببرید دور دور و برای کمی تنوع نهارخوران و النگدره را فاکتور بگیرید، آنوقت است که جلوبندی ماشینتان جیب شما را گاز می گیرد که باید یک ویزیت هم که شده اوس اصغر را ببیند!

آسفالت های گرگان آنقدر با جلوبندی خودروی شما دست به یقه می شوند که اوستاکارهای جلوبندی ساز دیگر نگران گذاشتن نان بر سر سفره عیال و عشیره نباشند، حال شما اگر مردی بیا و انتقاد کن بگو این وضعیت آسفالت ها بد است! نیمه پنهان این وضعیت در اشتغالزایی و افزایش درآمد قشر تعمیرکار خودروست، انتخاب راه در این دوراهی ساده است! شما باید از راهور، شهرداری، شورای شهر و به طور کلی وزارت راه تشکر کنی.

این آسفالت ها کاربرد آموزشی نیز دارند، مثلا ضرب المثل «از چاله دراومد افتاد تو چاه» به شیوه ای کاملا قابل لمس در برخی خیابان ها و کوچه پس کوچه ها به آدم گوشزد می شود، در این شرایط سانتافه هم یک بار بجهد، دو بار بجهد، آخر در دست جلوبندی ساز است، دیدم که می گویم، دیگر پراید که جای خود دارد.

برای یک بار هم که شده آسفالت نکنیم که آسفالت کرده باشیم، کار را درست انجام دهیم تا هزینه ای اضافه روی دست ما باقی نگذارد، به جوان های اهل فن میدان بدهیم، اگر قرار بر انجام درست کار باشد هیچ بودجه ای اضافی نمی آید، مگر یک روگذر با مدیریت خوب در مدت زمان کوتاه بهره برداری نشد؟ پس می شود اگر بخواهیم.

سخن آخر و شاید بی ربط: برخی افراد واقع بین هستند و برخی مانع بین، این مانع بین ها اگر نبودند امروز خیلی از اقلام بدردبخور اختراع نمی شد یعنی اگر کسی نبود که خطر پرواز را نمی دید امروز چتر نجات اختراع نمی شد.

منبع:پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار