موسیقی خوش گام‎های بهمن‎آفرینانِ گلستان در عرصه تجلی به میدان آمده است تا در سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی فریاد اهریمن‎سوزی و بهمن‎سازی سر دهند.

یک گلستان همبستگی در جشن غرور ملی

 فجرآفرینان گلستان ساعت‎ها قبل از راهپیمایی، در میعادگاه حضور یافته تا با حضوری منسجم و مشتی آهنین بر دهان یاوه‎گویان بزنند و شعار همیشگی «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را تا محو استکبار جهانی فریاد بزنند.
به گزارش گلستان 24، گلستانی‎ها با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی 22 بهمن ثابت خواهند کرد پرشورتر از نسل گذشته بر ولایتمداری استوار هستند و به درس ماندگار نهضت حسینی و انقلاب باشکوه خمینی عشق ورزیده و با مقام معظم رهبری تجدید پیمان می‎بندند که هیچگاه از آرمان‎های امام راحل و شهدا دست نخواهند کشید.
آری گام‎هایشان معنای صلابت می‎دهد بار دیگر صحنه‎های ایثار و بصیرت در عرصه‎های حماسه‎سازی به وضوح نمایان است، باید به اقتدار این مردم آفرین گفت و بر این عزت و بالندگی افتخار کرد.
امروز آسمان گلستان به قطره‎های باران آکنده شده و مردم با این موسم بهاری همراه می‎شوند تا موجی از حماسه را در نقطه‎ای از پهنه جغرافیایی ایران به نمایش بگذارند، امروز استان گلستان و سراسر کشور ایران بار دیگر به نغمه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شیرین می‎شود و همه با هم امروز را زیباتر از هر سال می‎کنیم.
امروز مردم گلستان همپای ملت ایران با عزم راسخ خود دشمن را به زانو در خواهد آورد و خار دشمنان خواهد شد و در 36 سالگی این انقلاب همچنان بر اصول انقلابی خود ایستادگی و پافشاری می‎کند و غیرت ایرانی را بار دیگر به منصه ظهور و بروز می‎رساند.
22 بهمن در تقویم انقلاب اسلامی روزی فراموش‎نشدنی است و مردم این خطه به یاد آنهایی که در بهمن سال 1357 به خیابان‎ها آمدند و ندای استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی سر دادند اینک به خیابان‎ها آمده تا یادشان را گرامی بدارند.
این بار نیز استان گلستان در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صحنه اقتدار شد تا بار دیگر عشق و وفاداری خود را به امام، شهدا و ولایت در مقابل چشمان جهانیان اثبات کند و فریاد برآورد که هیچ تهدید و تحریمی نمی‎تواند شاهکار زیبا و به یادماندنی فجرآفرینان انقلاب اسلامی را خدشه‎دار کند.

پایان/پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار