دشمنان این انقلاب از زمان برپایی انقلاب اسلامی ایران تا امروز هنوز تمام تلاش خودرا در تمام عرصه ها به کار می برد تا این انقلاب را ریشه کن کنند اما آنها غافل از این است که انقلابی که با درس های عاشورایی و بر مبنای اسلام پایه گذاری شده است و فرهنگ شهادت در این سرزمین موج می زند همیشه در همه ی عرصه ها پیروز است.

قدردان انقلاب اسلامی باشیم

به گزارش گلستان 24 وبلاگ یادداشت روز نوشت:

بهمن ماه روزهای فراموش نشدنی در تاریخ ملت ایران است روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است؛ انقلابی که الهام گرفته از انقلاب عاشورای حسینی بود انقلابی که بر مبنای حکومت اسلامی تشکیل شد.

انقلابی که با رهبری های امام امت امام خمینی(ره) و با جان فشانی های مردم و شهدای عزیز انقلاب به ثمر رسید و اکنون که ایرانی سربلندداریم  به خاطر فداکار ی های شهدای عزیزمان  و رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی بود.

و امروز هم که که با رهبری های مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان در تمام عرصه ها همچنان بعد از 36 سال روز به روز ایران سربلند تر می شود.

دشمنان این انقلاب  از زمان برپایی انقلاب اسلامی ایران تا امروز هنوز تمام تلاش خودرا در تمام عرصه ها به کار می برد تا این انقلاب را ریشه کن کنند اما آنها غافل از این است که انقلابی که با درس های عاشورایی و بر مبنای اسلام پایه گذاری شده است و فرهنگ شهادت در این سرزمین موج می زند همیشه در همه ی عرصه ها پیروز است.

انقلاب اسلامی ایران یکی از معجزات الهی بود زیرا از زمان تاسیس  انقلاب اسلامی درایران  تا امروز حیات اسلام در این سرزمین موج می زند و اسلام در قلب میلیون ها انسان رخنه بسته و به عشق اسلام زندگی می کنند.

مهم ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی، قیام مردم برای خدا بود که حضرت امام(ره) در این باره چنین می فرمایند: «رمز پیروزی ما در این بود که نهضت ما تنها سیاسی نبود. فقط برای نفت نبود. جنبه معنوی و اسلامی محض بود. رمز پیروزی، اتکال به قرآن، و شیوه مقدس شهادت است.

دهه فجر که ایام ورود امام خمینی به ایران است وبا ورود امام امت به ایران اسلامی ستم و شاهنشاهیو نظام استبدادی 2500 ساله برای همیشه از ایران رفت.

 در ایام دهه فجر فرصتی است که ما امروز به یاد آن روزها تامل کنیم که چه بودیم و چه می کردیم و چه می خواستیم، و اکنون کجاییم و چه می کنیم؟

با پیروز ی انقلاب اسلامی دیگر مسلمانان جهان هم از خواب غفلت بیدار کرد، زیرا انقلاب اسلامی که بر مبنای ایمان و بینش عمیق توحید پایه گذاری شده است توانست در دیگر کشورهای اسلامی نفوذ کند و توانست هزاران انسان را شیفته بیداری اسلامی کند.

امام خمینی(ره) در معرفی انقلاب اسلامی و بیان رمز پیروزی آن فرمودند: «... این قیام، قیام حق بر باطل بود، قیام عبودیت بر طاغوت بود، قیام انسانیت بر توحّش بود. رمز پیروزی ما در این بود که نهضت ما جنبه معنوی و اسلامی داشت...»

در بهمن ماه 57 تحول عظیم درطول تاریخ رخ داد طلوع دوباره اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله ، تجدید حیات مستضعفان و خشنودی حضرت ولی عصر، مهدی موعود(عج) را نوید داد.

 باید برای آیندگان بنویسیم که این انقلاب اسلامی به آسانی به دست نیومده است تاریخ انقلاب را باید حفظ کرد باید بنویسیم که نسل انقلاب چه شکنجه ها و سختی های به پای این انقلاب ریخته اند.

وقدردان این انقلاب باشیم  که افتخار ما ایرانیان است .

بزرگداشت پیروزی انقلاب  اسلامی و یوم اللّه 22 بهمن بزرگداشت از آرمان های اسلامی و دینی است، که ان شالله بار دیگر با حضور آگاهانه در راهپیمایی 22بهمن که پاسداری از ریشه های انقلاب  است شرکت خواهیم کرد  و بار دیگر به دشمنان انقلاب اسلامی بفهمانیم عهدی که با امام بزرگ خویش در جهت تحقق بخشیدن به احکام اسلام و جامعه  اسلامی و دینی بسته ایم، استوار مانده ایم  و خواهیم ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار