فرماندار گرگان در خصوص تشکیل نشدن جلسه های علنی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: همه بحث اعضاء شورا انتخابات خودشان و بازی های انتخاباتی است.

اعضاء شورای شهر گرگان بازی های انتخاباتی راه انداخته اند

به گزارش گلستان24، سید عباس حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رئیس شورای شهر گرگان اشراف دارد که دلیل شرکت کردن یا نکردن اعضاء شورای شهر گرگان در صحن علنی شورا چیست؟

وی با بیان اینکه رئیس شورای شهر گرگان خودش می تواند پاسخگو دقیقی به مسئله باشد، ادامه داد: رئیس شورای شهر گرگان دستور کارهای جلسه علنی شورای شهر را در هیات رئیسه تصویب می کند و به جلسه می آورد.

حسینی با تاکید بر اینکه رئیس شورای شهر گرگان جزء هیات تطبیق است، تصریح کرد: وقتی رئیس شورا دستورکاری را دوباره در دستور جلسه می گذارد خودشان عامل ایجاد کردن این معضلات هستند.

وی در خصوص این که فرمانداری گرگان در این خصوص چه جایگاهی دارد، افزود: تا زمانی که غیبت ها را اعلام نکنند و موجه و یا غیر موجه بودنش بررسی نشود و رسمیت و غیر رسمیت بودن جلسات مشخص نشود نمی توان کاری کرد. آن ها باید به صورت مکتوب بخواهند تا فرمانداری بر اساس جایگاه حاکمیتی با آن ها صحبت و برخورد کند.

فرماندار گرگان از توضیح درباره ایثارگر بودن یا نبودن شهردار و همچنین منع قانونی حضور ایشان در سمت شهرداری خودداری کرد.

شامگاه شنبه دومین جلسه علنی پیاپی شورای شهر گرگان با غیبت ۶ نفر از اعضا تشکیل نشد. اعضای غایب می گویند تا زمانی که صورت جلسه بحث و بررسی درخصوص انتخاب سرپرست شهرداری گرگان از دستور کار خارج نشود در جلسات صحن علنی شورا که محلی برای بررسی درخواست های مردمی است، شرکت نمی کنند.

انتهای پیام/

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار