فرشته ترک رئیس شورای اسلامی شهر کردکوی انصراف خود را از انتخابات تصاحب کرسی شهرداری کردکوی اعلام نمود.

انصراف فرشته ترک از کاندیداتوری انتخابات شهرداری کردکوی

 فرشته ترک رئیس شورای اسلامی شهر کردکوی که در آخرین جلسه شورای شهر که عصر روز یکشنبه در سالن جلسات شورای شهر برگزار گردید از سوی عظیمه مقدم بعنوان کاندیدای کرسی شهرداری کردکوی معرفی شد دقایقی پیش با ارسال نامه ای به شورای شهر انصراف خود را اعلام نمود.

به گزارش گلستان 24، هفته های گذشته شاهد انصراف مهندس رضا روشناسان و افشین سردارزاده مجد از کاندیداتوری انتخابات شهرداری کردکوی بودیم.

و اما امروز هم فرشته ترک رئیس شورای اسلامی شهر کردکوی انصراف خود را از انتخابات تصاحب کرسی شهرداری کردکوی اعلام نمود.

فرشته ترک کارشناس ارشد برنامه ریزی شهری و از بانوان فعال در عرصه سیاسی و اجتماعی می باشد.

به مدت 15 سال در شهرداری کردکوی فعالیت اجرایی داشته.

با شعار “به عمل کار برآید نه ز حرف” پا به میدان چهارمین دوره انتخابات شورای شهر گذاشت و توانست با نزدیک به نه هزار رای به عنوان نفر اول منتخب مردم وارد صحن پارلمان محلی شود.

با فعالیت های فرهنگی که در شهر دارد نشان داده که با کوله باری پر از تجربیات به میدان آمده؛ تجربیاتی که ماحصل مشورت با افراد صاحب نظر و حضور در محافل بزرگ می باشد.

بعید به نظر می رسد که وی با آگاهی که از اوضاع و احوال این روزهای شهرداری کردکوی، این سمت را قبول کند و سعی می کند با اعمال نفوذ و تحمیل گزینه ی خود به سایر اعضای شورا، تسلط خود را بر مجموعه ی شهرداری حفظ نماید.

انصراف های پی در پی گزینه های پیشنهادی علل زیادی می تواند داشته باشد.

تا به امروز از شش گزینه پیشنهادی اعضای شورای شهر سه گزینه انصراف خود را اعلام نمودند حال باید دید تا روز انتخاب شهردار گزینه های دیگری هم انصراف خود را اعلام خواهند نمود.

نجیب زنگی گزینه پیشنهادی امید دانشیار، اسماعیل اسدی گزینه پیشنهادی نجیب زنگی و مهندس محمدرضا تمسکنی گزینه پیشنهادی علی اکبر بسطامی تنها گزینه های باقی مانده تصاحب کرسی پرتلاطم شهرداری کردکوی می باشند.

ax-56

در خصوص نجیب زنگی:

او به خوبی می داند که با کناره گیری اش از شورای شهر و رفتن به شهرداری هم باید قید ریاست اداره کار بندرترکمن را بزند و هم این فرصت را فراهم می کند تا عضو اول علئ البدل شورای شهر (محمدطاهر مصدق-دبیر ادبیات دبیرستان های کردکوی) که اصالتی ولاغوزی دارد به صحن شورا بیایید و آنوقت است که محله ی ولاغوز در تصمیم گیری های شهری نقشی تاثیرگذار خواهد داشت.

با رفتن او به شهرداری شاید برای برنامه های که او و دوستانش در شهر دنبال می کنند با مشکل مواجه شوند.

در خصوص مهندس محمدرضا تمسکنی:

مهندس محمدرضا تمسکنی دارای مدرک تحصیلی مهندسی عمران و مدرک کارشناسی ارشد سازه می باشد.

وی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره سه شرکت پیمانکاری استان گلستان می باشد.

تمسکنی که دبیری کمیته مقررات سازمان نظام مهندسی گلستان را برعهده دارد به عنوان مشاور عمرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و اداره تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی گلستان مشغول به فعالیت می باشد.

وی اجرای بیش از 70 پروژه عمرانی را در کارنامه خود دارد.

مهندس تمسکنی بازرس انجمن پیمانکاران کل استان گلستان هم می باشد.

در خصوص اسماعیل اسدی:

اسماعیل اسدی در حال حاضر در استانداری مازندران مشغول به خدمت می باشد.

وی دارای مدرک کارشناسی جغرافیا و کارشناسی ارشد فلسفه می باشد.

نامبرده داری تحصیلات حوزوی هم می باشد.

نجیب زنگی که تنها گزینه بومی کرسی شهرداری کردکوی می باشد با توجه به دلایل گفته شده بعید بنظر می رسد در کسوت شهردار کردکوی فعالیت کند.

با این وجود فقط دو گزینه غیربومی می مانند که آقایان نجیب زنگی، امید دانشیار و خانم نگار شهری خواهان انتخاب اسماعیل اسدی بعنوان شهردار کردکوی هستند.

در طرف دیگر این انتخابات، آقای علی اکبر بسطامی خواهان انتصاب محمدرضا تمسکنی بعنوان شهردار جدید کردکوی می باشد.

که شنیده ها حاکی از این است تنی چند از اعضای شورای شهر کردکوی سعی دارند در خصوص انتخاب رسول فیروزیان بعنوان شهردار کردکوی با دیگر اعضاء به اجماع برسند.

آنان می گویند اگر رسول فیروزیان خود قبول نکند که بعنوان شهردار کردکوی معرفی شود و یا اینکه با دیگر اعضاء جهت معرفی فیروزیان به توافق نرسند بر روی محمدرضا تمسکنی به اجماع برسند.

باز هم نوشته های پیشینمان را بازخوانی می کنیم تا اعضای شورا متوجه حساسیت موضوع شوند:

ظاهرا شهرداری کردکوی روزهای پرفراز و نشیبی را سپری خواهد کرد.

ما هم همچون تمامی همشهریان عزیزمان نظاره گر انتخاب شهردار لایق، متعهد، متخصص، کاردان و ارزشی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر کردکوی هستیم.

اعضای شورای اسلامی شهر کردکوی با آزمون سختی روبرو هستند، آزمونی که اگر باری دیگر به خطا بیانجامد سیرت خوشی را برای آنان رقم نخواهد زد.

پس باید چنان حساسیتی در انتخاب شهردار جدید نشان دهند تا از تمامی حواشی بوجود آمده در طول این مدت کاسته شود.

آیا شاهد تصاحب کرسی شهرداری توسط گزینه های غیربومی خواهیم بود؟

آیا شهرداری کردکوی تحولی نوین را تجربه خواهد کرد؟

آیا مردم شهر کردکوی پذیرای شهردار غیربومی هستند؟

آیا گزینه های پیشنهادی بومی شانس پیروزی در این انتخابات سخت را دارند؟

متن نامه به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

اعضاء بزرگوار و همکاران ارجمند شورای اسلامی شهر کردکوی

با سلام و احترام

خداوند سبحان را بسی شکرگزارام که توفیق خدمتگزاری به شهروندان نیک مرام ، غیرتمند و شریف شهر کرکوی را به این خادم حقیر بعنوان عضو شورای اسلامی شهر عطا فرمود؛ لذا؛ با توجه به اینکه این شورا در مرحله بسیار مهم و سرنوشت ساز انتخاب شهردار قرار داشته و اینجانب را نیز بعنوان یکی از گزینه های پیشنهادی تصدی شهرداری کردکوی معرفی نموده اند. بدینوسیله به منظور پایان دادن به اختلاف نظرهای موجود، ایجاد فضای آرام تر و وفاق و اتحاد و همدلی بیش از پیش و در جهت مصلحت عمومی شهر، در کمال تواضع و ضمن تشکر و قدردانی از تک تک همکاران بزرگوار و شهروندان فهیم مراتب انصراف خویش را از گزینه شهردار کردکوی اعلام میدارم.

امید است با انصراف اینجانب فرصتی فراهم شود تا با انتخاب فردی شایسته تر و ایجاد تحولی ریشه ای و سازنده و در راستای عمران و سازندگی و عدالت شهری و برطرف نمودن مشکلات مردم و کارکنان شهرداری قدم های موثرتری برداشته شود.

از خداوند باریتعالی عاجزانه درخواست می نمایم توفیقات بیش از پیش عنایت فرماید تا در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی کردکوی همیشه سرفراز گام های استوارتری برداریم.

 

برسرآنم که گر زدست برآید                           دست به کاری زنم که غصه سرآید

 

                                                                                                       با تقدیم احترام مجدد

                                                                                                         فرشته ترک

رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار