قابل توجه مدیران آموزش و پرورش گلستان؛

بعد از درج خبر تنبیه دانش‌آموز چاروسایی توسط معلم، رئیس آموزش و پرورش، حراست و معاونین آموزش و پرورش چاروسا با حضور در مدرسه و منزل این دانش‌آموز از وی دلجویی کردند.

بوسه رئیس آموزش و پرورش و معلم چاروسایی بر دستان تاول زده نیما اکرمی + تصاویر

به گزارش گلستان24 بعد از درج خبر تنبیه دانش‌آموز چاروسایی توسط معلم، روز گذشته رئیس آموزش و پرورش، حراست و معاونین آموزش و پرورش چاروسا با حضور در مدرسه و منزل این دانش‌آموز از وی دلجویی کردند.

محمد شکوهی رئیس آموزش و پرورش چاروسا با ابراز نگرانی از این وضعیت با بوسه‌ای که به دستان نیما اکرمی دانش‌آموز روستای شوتاور زد، اظهار داشت: متاسفانه اتفاق رخ داده بسیار نگران‌کننده بود، ولی با تحقیقات صورت گرفته این معلم از روی عمد چنین نیتی نداشت.

رئیس آموزش و پرورش چاروسا عنوان کرد: در اولین فرصت که این خبر را شنیدم، در منزل این خانواده حضور یافتم و از آنها عذرخواهی کردم.

وی افزود: با توجه به اینکه شدت جراحت آنچنان زیاد نبود که به دیگر شهرها برای درمان انتقال داده شود، ولی خواستار درمان این دانش‌آموز نزد پزشک متخصص شدیم.

شکوهی با انتقاد از عمل صورت گرفته توسط معلم یادآور شد: با تحقیقات و حضور در کلاس درس دانش‌آموزان که تعداد آنها به 15 نفر می‌رسید، از روند آموزشی بسیار خوبی برخوردار بودند و از نظر تدریس کار این معلم بسیار خوب بود، ولی با توجه به سابقه تحصیل سه ماهه که این معلم داشت و بسیار جوان بودن وی، این اتفاق ناگوار رخ داد.

رئیس آموزش و پرورش چاروسا اضافه کرد: با وجود اینکه این معلم سال اول تدریس خود را می‌گذراند و بسیار کم‌تجربه بود، ولی با تشکیل پرونده به صورت قانونی با این معلم برخورد خواهیم کرد.

کامران ارزشخواه معلم این دانش‌آموز هم با بیان اینکه بسیار نگران از وضعیت پیش آمده هستم، تصریح کرد: متاسفانه در روز چهارشنبه کلاس درس ساعت 9 صبح اختصاص به درس علوم داشت که موضوع درس گرما و سرما دما بود که وسایل موضوع درس بخصوص خط کش آهنی کنار بخاری نفتی گذاشته شد.

وی اضافه کرد: وقتی سوالی را از نیما اکرمی که دانش‌آموز بسیار زرنگ مدرسه بود پرسیدم به صورت بسیار آرام خط کش را به دست او زدم که متاسفانه نمی‌دانستم خط کش گرم است و سبب سوختن دست دانش‌آموز می‌شود.

ارشخواه با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از خانواده نیما اکرمی نگران این موضوع هستم، خاطرنشان کرد: با دلجویی که از نیما اکرمی و خانواده ایشان داشتم، امیدوارم من را ببخشند و جوان بودن این اینجانب را سبب این اتفاق بدانند.

گفتنی است، بعد از خارج شدن از مدرسه روستای شوتاور اولیای دانش‌آموزان کلاس اول با اعلام رضایت از این معلم خواستار عدم جابجایی این معلم شدند.

در پایان با حضور معلم و رئیس آموزش و پرورش چاروسا کامران ارزشخواه معلم نیما اکرمی بر دستان دانش‌آموز خود بوسه زد.

انتهای پیام/

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار