مدیر آموزش و پرورش گرگان با تایید تنبیه بدنی یک دانش آموز و متشنج شدن فضای عمومی مدرسه، گفت: با این وجود معتقدم حادثه مذکور که هفته گذشته رخ داد در فضای مجازی بزرگ نمایی شده است.

روایت مدیر آموزش و پرورش گرگان از تنبیه بدنی یک دانش آموز

به گزارش گلستان 24، نصرالله کشیری  در خصوص این حادثه، اظهار داشت: ماجرا زمانی آغاز شد که معلم پایه هفتم یکی از مدارس گرگان از سه دانش آموز که نظم کلاس درس را برهم زدند خواست که از کلاس خارج شوند اما یکی از دانش آموزان موقع خروج لفظی غیراخلاقی بکار برد که در واکنش به آن معلم به او پشت گردنی می زند.

وی اضافه کرد: این دانش آموز بدون اطلاع و هماهنگی با مدیر یا ناظم مدرسه را ترک و ساعتی بعد با پدرش بازگشته که پدر نامبرده بدون هیچگونه تحقیق و سوال کردن از اصل ماجرا اقدام به درگیری فیزیکی و کتک زدن معلم در حضور دیگر همکاران کرده و حتی الفاظ زشت و غیراخلاقی به زبان می آورد.

مدیر آموزش و پرورش گرگان ادامه داد: این موضوع با شکایت مدیر مدرسه و معلم به مرجع قضایی پیگیری شده و پدر دانش آموز خاطی به مدت 24 ساعت بازداشت می شود.

کشیری گفت: در ادامه پدر این دانش آموز با وثیقه آزاد و اقدام به تهدید مدیر مدرسه و وادار کردن او به رضایت می نماید که مدیر نیز روز گذشته بدون هماهنگی با اداره آموزش و پرورش رضایت داده است.

وی با انتقاد از بزرگ نمایی موضوع در فضای مجازی، گفت: اما نباید با انتشار اخبار ناصحیح افکار عمومی را نسبت به نهاد آموزش و پرورش بدبین کرد.

کشیری مدعی شد: تصاویر منتشره در فضای مجازی غیرواقعی است چراکه معلم مربوطه به صورت دانش آموز سیلی نزده است.

مدیر آموزش و پرورش گرگان اشاره ای به تقصیر یا قصور احتمالی معلم، ناظم و مدیر مربوطه مدرسه که به اعتقاد برخی معلمان نتوانسته اند فضا را مدیریت کرده و در مقابل دانش آموز اختیار عمل خود را از دست داده اند، نکرد. 

پیش تر دانش آموز مربوطه و پدر وی مدعی شده بودند که معلم کلاس چند نفر از دانش آموزان را از کلاس درس خارج و برای تنبیه از آنان خواسته که حیاط مدرسه را نظافت کنند.

دانش آموز مربوطه نیز که در پایه هفتم مشغول تحصیل است با فرض اینکه احساس تحقیر کرده در مقابل معلم ایستادگی می کند و در نهایت با سیلی تنبیه می شود.

استان گلستان با جمعیت حدود یک میلیون و 850 هزار نفری، افزون بر 280 هزار دانش آموز دارد که 77 هزار نفر آنان در شهرستان گرگان مشغول تحصیل هستند./ایرنا

ارسال نظر

  • پایگاه خبری آبشار شهر خان ببین
    0

    فیلم/معرفی آبشارهای زیبای شفیع آباد فندرسک

    http://www.absharnews.ir/?p=6058

آخرین اخبار