دانشگاه علوم پزشکی گلستان بعد از روی کار آمدن مدیریت جدید روزهای آشفته و بی ثباتی را در عرصه مدیریت تجربه می کند .

سایه بی ثباتی در مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی گلستان

به گزارش گلستان24 به نقل از گلستان ما با توجه به اینکه تیم جدید با یک زمینه منفی نسبت به تیم قبل روی کار آمده و افرادی که در پستوها برای عزل ریاحی تلاش می کردند ، امروز مدعی بوده و سهم خود را می خواهند ، بنظر می رسد همه مدیریتهای گذشته در این دانشگاه باید کنار بروند و همین موضوع کار را برای رییس جدید سخت کرده است .

در اینجا چند نکته وجود دارد :

نکته اول اینکه برخی عنوان می کنند انتصاب دکتر فاضل به عنوان ریاست دانشگاه از طرف اسدالله قره خوانی نماینده علی آباد صورت گرفته و تحول در دانشگاه نیز بر اساس نگاه منطقه ای صورت می گیرد مثلا دیشب عنوان شد که تعدادی نیرو از مزرعه علی آباد در دانشگاه بکار گیری می شوند .

نکته دوم اینکه می گویند دکتر فاضل ادامه دهنده راه دکتر سمنانی در عرصه مدیریت در دانشگاه است ، راهی که در مدت چهار ساله دکتر تقی ریاحی کاملا فراموش شده بود و برخی مدیران نزدیک سمنانی در حاشیه برای رفتن ریاحی تلاش می کردند و حال امروز می خواهند سهمی در مدیریت ها داشته باشند .

این افراد امروز وقتی می بینند عرصه مدیریت ها در اختیار آنها قرار نگرفته و یا اینکه تغییرات به نفع انها و تیم شان نیست فکر می کنند همان ریاحی بهتر بود و این تغییر دردی را دوا نکرد .

نکته سوم ؛ باید به دکتر فاضل وقت داد تا طبق نظر خود تصمیم بگیرد و مدیران را انتخاب کند ، برخی ها مطرح می کنند که حلقه مشاوران وی از اطرافیان دکتر سمنانی خارج شده و به افرادی چون دکتر نعیمی و ... رسیده است و این افراد هستند که مدیران جدید را پیشنهاد می دهند .

به هر حال موارد فوق تحلیل هایی است که داخل مجموعه دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیرون می آید و باعث شده تا مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی گلستان این روزها دوران پرتلاطم و بی ثباتی را سپری کند .

در روزهای گذشته امیر حاج محمدی که به سمت معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه و در جای دکتر عموزاد بکارگیری شده بود ، بطیار که پرستار هست را به سمت مدیر توسعه دانشگاه ابقا کرد که این انتصاب به مذاق دکتر فاضل ریاست دانشگاه خوش نیامد و دستور داد حکم را ملغی کنند که در اثر اصرار معاون برای عدم لغو این حکم ، خود رئیس بصورت یک طرفه این حکم را لغو کرد .

همچنین گفته شده عبدالسلام مهیمنی دنبال سمت مدیر خدمات پشتیبانی است و عده ای در تلاش هستند تا او را که یک عنصر سیاسی سبز و آلوده به دنیای سیاست است وارد مجموعه دانشگاه بکنند تا بتوانند از وجود او برای انتخابات آینده یارگیری و تامین منابع پولی داشته باشند .

دکتر فاضل بر روی حضور سیاسیون در دانشگاه باید حساسیت بیشتری داشته باشد چون این موضوع یعنی بکارگیری عبدالسلام مهیمنی می تواند به شکاف بین او و بخش های عظیمی از جامعه و رسانه های مختلف با وی بیانجامد و بازگشت به روند قبل را رقم بزند .

خانم دکتر زحمتکش هم جایگزین بابایانی شد که با لیسانس مرتعداری چهار سمت و از جمله روابط عمومی داشگاه علوم پزشکی گلستان را بر عهده داشت ، تعامل مثبت با رسانه ها و ایجاد فضای باز و سازنده در جهت نقد و بررسی موضوعات حوزه سلامت از اعم اهداف روابط عمومی جدید است که سابقا دیده نمی شد .

اما در کنار همه این حواشی نکته مهمی که ما را به آینده امیدوار می کند درایت و درستکاری انسانی فرهیخته چون دکتر عبدالرضا فاضل است .

به اذعان همه کسانی که او را از نزدیک می شناسند دکتر فاضل فردی مدبر و اهل مشورت و درایت است و قطعا با توجه به مرور زمان می تواند کشتی  این حوزه پرتلاطم را به ساحل مقصود برساند .

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار