جلسه تودیع و معارفه رئیس تامین اجتماعی شعبه رامیان با حضور مدیر کل تامین اجتماعی استان گلستان در شعبه رامیان برگزار شد.

جلسه تودیع و معارفه رئیس تأمین اجتماعی شعبه رامیان + تصاویر

به گزارش گلستان 24، جلسه تودیع و معارفه رئیس سازمان تأمین اجتماعی شعبه رامیان با حضور مدیر کل تأمین اجتماعی و معاون بیمه ای استان، رئیس و کارشناس ارشد حراست و نظارت و ارزشیابی و روابط عمومی در تأمین اجتماعی و دفتر فرماندار رامیان برگزار شد.

 "قربان زنگانه" رئیس تامین اجتماعی شعبه رامیان معرفی و "جعفر عسگری" رئیس سابق تامین اجتماعی شعبه رامیان تودیع شد.

محمد حیدری نژاد مدیر کل تامین اجتماعی استان گلستان از خدمات و عملکرد خوب و ممتاز رئیس سابق تامین اجتماعی شعبه رامیان در مدت حضورشان در این شهرستان قدردانی کرد.

"جواد صادقلو" فرماندار شهرستان رامیان ضمن اعلام رضایت و تشکراز عملکرد رئیس سابق تامین اجتماعی شعبه رامیان برای مدیر جدید شعبه تامین اجتماعی رامیان آرزوی توفیق خدمتگذاری را کرد.

"جعفر عسگری" رئیس سابق شعبه تامین اجتماعی رامیان به ارائه گزارش اهم عملکرد و توضیح دستاوردها، فعالیتها و خدمات تأمین اجتماعی شعبه رامیان در مدت حضورشان به شرح ذیل پرداختند.

1-    سازمان تأمین اجتماعی شعبه رامیان در دهه مبارک فجر سال 1390 افتتاح شد، در بدو تاسیس سه هزار نفر بیمه شده اصلی و 250 نفر مستمری بگیر اما اکنون که سه سال از افتتاح آن میگذرد این تعداد بالغ بر 9 هزار بیمه شده اصلی و هشتصد و 50 نفر مستمری بگیر رسیده است که مجموعاً بالغ بر 10 هزار نفر است . اگر هر نفر را با افراد تبعی آن سه نفر در نظر بگیریم حدود 30 هزار نفر از جمعیت 85 هزار و 324 نفری شهرستان رامیان را که از شهر های رامیان، خان ببین، تاتار، دلند با بخشداری مرکزی و فندرسک با روستاهای تحت پوشش را توانسته ایم بیمه تامین اجتماعی کنیم.

2-    ارتقاء شعبه رامیان از تیپ 5 به تیپ 4 کشوری با کوشش و همکاری و همت مضاعف همکاران خدوم شعبه رامیان و با رشد تعداد بیمه شده ها مستمره بگیران و دیگر شاخص ها این شعبه می تواند در آینده ای نزدیک به تیپ 3 کشوری ارتقاء یابد.

بدیهی است به تبع آن کارکنان نیز افزایش می یابند که این امر خود موجب خدمات رسانی بهتر می شود و کسب رتبه خوب در بین 482 شعبه کل کشور در رتبه بندی شعب کشور بر اساس امتیازات مکتسبه.

3-    استقرار شعبه تامین اجتماعی از محل ساختمان قدیمی به محل جدید و پیگیری جهت خرید زمین یا ساختمان ملکی با رشد تعداد بیمه شدگان جهت رفاه حال بیمه شدگان، مستمره بگیران، کارفرمایان و همکاران سازمان تامین اجتماعی.

4-    پرداخت مبالغ افزایش دریافتی مستمری بازنشستگان از ابتدای سال جاری بدون وقفه در موعد مقرر.

5-    افزایش بعضا 300 درصدی تعرفه کمک هزینه وسایل پزشکی ( اروتز و پروتز ) عینک، سمعک، دندان و ...

6-    ارسال لیست اینترنتی غیر حضوری و پرداخت حق بیمه با رشد 95 درصدی به عبارتی 95 درصد از مراجعان به تامین اجتماعی کاهش یافته است و کارفرمایان می توانند از هر نقطه از شهرستان و یا کشور بدون حضور به تامین اجتماعی نسبت به ارسال لیست و حق بیمه اقدام نمایند.

7-    اجرای حق بیمه پروانه های ساختمانی با 15 درصد عوارض شهرداری که این امر باعث شد تعداد زیادی از هموطنان مان باعث رشد ساخت و ساز شده و حق بیمه به صورت چشم گیری کاهش یابد.

8-    رفع مشکلات پوشش بیمه ای فرزندان چهارم به بعد.

9-    پرداخت مستمری متناسب با سنوات پرداخت حق بیمه که کمتر از ده سال سابقه پرداخت داشته باشند.

10-    بر طرف شدن مشکلات بیمه ای کارگران معادن و سخت و زیان آور که غیبت  غیر موجه در سال داشته اند به افزایش غیبت تا یک سال که باعث برطرف شدن موانع بازنشستگی بسیاری از متقاضیان بازنشستگی پیش از موعد شد.

11-    اسقرار بانک رفاه در طبقه همکف سازمان تامین اجتماعی با پیگیری های به عمل آمده مسئولین شهرستانی و استانی.

12-    استقرار کانون بازنشستگان و مستمره بگیران در شهر رامیان با برگزاری انتخابات هیئت مدیره و افتتاح آن به زودی در جهت رسیدگی به مشکلات بازنشستگان و مستمری بگیران.

13-    پیگیری جهت استقرار کلینیک درمانی، جهت بیمه شدگان عزیز و مردم شریف شهر رامیان با پیگیری های فرماندار محترم و اهدای زمین جهت ساخت آن.

14-    پیگیری جهت انتقال پرونده های حوزه عمل شهرستان رامیان از شعبه علی آباد که تعدادی از آن ها انتقال و بقیه تا آخر امسال محقق خواهد شد.

15-    آمار رشد تعداد کارگاه ها در بدو تاسیس از 1500 به بالغ بر 3000 کارگاه فعال در شهرستان. و آمار رشد دفترچه های درمانی صادره ، بیمه شدگان اجباری ، مشاغل آزاد،  اختیاری، رانندگان، مدد جویان کمیته امداد، مدد جویان مشمول یارانه، بافندگان قالی، نویسندگان، مقرری بگیران بیمه بیکاری، کارگاه های زمین کشاورزی، تعداد بیمه شدگان زمین کشاورزی، بیمه شدگان توافقی ( خادمین مساجد ، باربران ، هنرمندان و صنعت گران ، صنایع دستی و ... ) بازنشستگان، بازماندگان، از کار افتاده.

16-    پرداخت ماهانه یک میلیارد تومان به مستمری بگیران، مقرری بگیران بیکاری و تعهدات کوتاه مدت بیمه شدگان عزیز

17-    پرداخت مقرری بیکاری به بیکاران شرکت دلند الکتریک ، کشتارگاه مرغ ، معادن و ....

18-    بیمه کردن قشر زیادی از زحمت کشان مشاغل دامداری ، کشاورزی  ، باغداری و .... منطقه

19-    برگزاری کلاس های آموزشی در خصوص حوادث ناشی از کار ، تعهدات سازمان و .....

20-    برگزاری مراسم پر فیض زیارت عاشورا در محل اداره با حضور مسئولین شهرستان و پذیرایی ناهار

21-    تشکیل جلسات منظم شورای اداری در محل شعبه با حضور همه ی همکاران.

22-    تشکیل منظم جلسات حلقه شجره طیبه بسیج و شرکت فعال و منظم و برنامه های بسیج.

23-    بازدید از معادن البرزگان به همراه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سپاه و نشست صمیمی با کارگران معادن و در جریان چگونگی و پیشروی زغال سنگ استخراجی وشرایط  سخت حفاری ، ارائه خدمات بهداشتی و رسیدگی به مشکلات بیمه سخت و زیان آور و حوادث ناشی از حین کار.

24-    جلسات منظم با  اعضای کانون بازنشستگان استان و شهرستان و رسیدگی به مشکلات آنان مانند بیمه تکمیلی وام های قرض الحسنه و ....

25-    دیدار منظم با مسئولین شهرستانی و استانی در جهت تعامل و همکاری بینابین.

26-    تاسیس پایگاه بسیج شهید دستغیب تامین اجتماعی با تشکیل اعضای شورا و حلقه بسیج شجره طیبه.

27-    تشکیل جلسات با اتاق اصناف ، صنعت و معدن و تجارت و اداره کار ، تعاون و اجتماعی و...

28-    نشست صمیمی با شهرداران منطقه و همکاری جهت بیمه کارگران ساختمانی و تبادل نظرات.

29-    تشکیل جلسات منظم با مجمع عمومی نظام صنفی کار های کشاورزی و پیگیری و رفع موانع بیمه ای کشاورزان عزیز و گرانقدر منطقه.

30-    رعایت احترام به ارباب رجوع و خواسته ها و انتظارات آنان در سرلوحه برنامه ها و فعالیت های اداره در تمام ابعاد و انتظارات به حق آن ها و حفظ حرمت و شان مراجعان و تسریع و تسهیل و رعایت اخلاق اسلامی با ارباب رجوعان محترم.

31-    همکاری با خبرنگاران و گزارشگران خصوصا سایت گل رامیان و ....

عسکری افزود: پیش بردن اهداف و ارتقاء و توسعه شهرستان و افزایش تعداد بیمه شدگان ، شاخص های آماری همه مدیون حمایت و پیگیریهای زحمات نماینده شهرستان، فرماندار، امام جمعه و مدیر کل استان و همراهی و همدلی کلیه همکاران زحمت کش شعبه رامیان می باشد . و این اهداف جز با مشارکت جمعی، رفاه ، همدلی و پیگیری جمعی کارها تحقق نمی یابد.

وی در پایان از پایگاه خبری تحلیلی گل رامیان در پوشش اخبار این شعبه تقدیر و تشکر ویژه کرد.

"حعفر عسگری" به عنوان رئیس تامین اجتماعی شهرستان آزادشهر منصوب شده است.

"قربان زنگانه" پیش از این مسئول شعبه اغماری فاضل آبادعلی آباد کتول بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار