رئیس اداره اوقاف شهرستان گرگان خبر داد:

حجت الاسلام مهدوی راد از همایش بزرگداشت واقفین با محوریت موقوفه پتکچی(حوزه علمیه دارالشفاء) در گرگان خبر داد.

برگزاری همایش بزرگداشت واقفین با محوریت موقوفه پتکچی(حوزه علمیه دارالشفاء)

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مهدوی راد، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی  گلستان24،​ با اشاره به اینکه وقف به عنوان سنتی نبوی و علوی و برآمده از متن اسلام و قرآن در جامعه امروز نیز می تواند راه حل بسیاری از مشکلات فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی جامعه و جوانان باشد، اظهار داشت: همایش بزرگداشت واقفین همایش بزرگداشت واقفین با محوریت موقوفه پتکچی(حوزه علمیه دارالشفاء) در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع)گرگان برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه این همایش در 4 بخش مقاله، شعر، عکس و پوستر برگزار می‎شود، تاکید کرد: آثار باید در یکی از موضوعات "نقش وقف در حوزه های علمیه" ،"نقش وقف در حوزه سلامت و درمان"، "نقش وقف در اقتصاد مقاومتی" و "قش وقف در سبک زندگی" به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال به دبیرخانه جشنواره، 5 بهمن ماه می‌باشد، افزود: همایش بزرگداشت واقفین 14 بهمن 1395 همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(س) برگزار می‌شود.

وی گفت: علاقه مندان به شرکت در جشنواره باید آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در میدان شهدا،خیابان شهید رجایی،روبروی کلانتری13، واحد فرهنگی اداه ا وقاف و امور خیریه شهرستان گرگان تحویل نمایند.

مهدوی راد در پایان، با اشاره به اینکه به صاحبان اثر برگزیده، لوح تقدیر و جوایزی اهدا می‌شود.، اذعان کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی wwww.golestan.owqaf.ir مراجعه و یا با شماره 01732680775 تماس حاصل نمایید.

همایش واقفین (1)


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار