رئیس پلیس آگاهی گلستان خبر داد:

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری فردی که به اتهام جعل و کلاهبرداری 12 میلیاردی تحت تعقیب ماموران پلیس بود، خبر داد.

دستگیری کلاهبردار 12میلیارد ریالی در گرگان

به گزارش گلستان24،​ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مجتبی مروتی" با اشاره به جزئیات اظهار داشت: گزارشی از طریق مردم در اختیار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت که آنها را از فروش گوشی­های موبایل گرانقیمت و با ارزش به قیمت گوشی­های کارکرده و دست دوم توسط یک زن و مرد در گرگان با خبر ساخت.

سرهنگ مروتی گفت­: در پی کسب این خبر بلافاصله ماموران با احتمال سرقتی بودن گوشی­های مورد نظر، رسیدگی به موضوع پرونده را بصورت ویژه در دستورکار خود قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی به کنترل مسیرهای تردد این زن و مرد پرداختند .

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: سرانجام پس از چند روز تعقیب و مراقبت ، روز گذشته در حالی که این زن و مرد حدود 50 دستگاه گوشی تلفن همراه را با خود حمل می­کردند، دستگیر و نسبت به شناسایی هویت واقعی آنها از طریق سامانه پلیس آگاهی اقدام شد.

وی افزود: با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد  مرد جوان همراه این زن  که به عنوان مظنون اصلی تحت مراقبت قرار گرفته بود، یکی از کلاهبردارهای حرفه ای بوده و به اتهام چندین فقره جعل وکلاهبرداری به ارزش 12 میلیارد ریال در ورامین تحت تعقیب ماموران پلیس بوده است.

سرهنگ مروتی گفت: متهمان پس از دستگیری جهت ادامه تحقیقات تحویل ماموران پلیس آگاهی تهران شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار