استاد آقا‌تهرانی در گرگان مطرح کرد:

استاد آقا‌تهرانی در نشست‌ تخصصی چله انقلاب در گرگان گفت:سبک زندگی اسلامی یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری است، مجلس، دولت، آموزش و پرورش و والدین باید در این زمینه برنامه داشته باشند تا سبک زندگی اسلامی پیاده شود.

ولایت فقیه بزرگترین رکن انقلاب اسلامی/سبک زندگی اسلامی یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری/باید قدردان آتش نشانان فداکار باشیم

به گزارش گلستان24، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی دبیر‌کل جبهه پایداری عصر امروز در سلسله نشست‌های مردمی چله انقلاب با محوریت دستاوردهای انقلاب که با حضور تشکل‌های فرهنگیان سراسر استان اظهار داشت: مقام معظم رهبری در جمع همه گروه‌هایی که به دیدار ایشان می‌روند جانانه به آمریکا حمله می‌کند.

وی افزود: مقام معظم رهبری همواره خطر جدی را می‌بینند و هشدارهای لازم را می‌دهند.چله انقلاب گرگان (6)

آقاتهرانی بیان داشت: شیعه امانتدار است، اما باید از خودمان بپرسیم در برابر امانت انقلاب، خون شهدا و زحمات امام چه کرده‌ایم، شیعه باید اهل عمل باشد.

وی تصریح کرد: وقتی می‌گوییم ولی فقیه را قبول داریم باید از فرامین ولایت تبعیت کنیم؛ در مجلس شورای اسلامی همه امام را قبول دارند، اما در صحنه عمل چه تعداد پایبند فرامین ولایت هستند، بنابراین ولایتمداری فقط در گفتن نیست، بلکه باید در عمل آن را اثبات کرد.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه در خصوص وظایف مردم در رعایت سبک زندگی اسلامی، افزود: سبک زندگی اسلامی یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری است، مجلس، دولت، آموزش و پرورش و والدین باید در این زمینه برنامه داشته باشند تا سبک زندگی اسلامی پیاده شود.

آقاتهرانی با اشاره به اینکه سبک زندگی برخی مردم به غرب نزدیک‌تر است، عنوان کرد: گاهی از دیانت فاصله گرفته‌ایم و غفلت می‌کنیم که این از آثار بی‌تقوایی است.

دبیر‌کل جبهه پایداری با تاکید بر ترویج تعلیم و تربیت صحیح در جامعه‌ تصریح کرد: برای داشتن یک جامعه باید تعلیم و تربیت اسلامی باشد اما آیا تعلیم و تربیت در کشور ما اسلامی است؟ 

‌‌آقا‌تهرانی با انتقاد از کتاب‌های توزیع شده در دوران اصلاحات گفت: در این دوره کتاب‌هایی را که در آمریکا نوشته شده بودند را ترجمه و وارد ایران کردند و مشکل ما این شد که تعلیم و تربیت ما غربی است.

چله انقلاب گرگان (9)

وی افزود: مسئولان ما از همین دانشگاه‌ها فارغ‌التحصیل می‌شوند و مسئول جامعه اسلامی می‌شوند، آیا کسی که با چنین تعلیم و تربیتی فارغ‌التحصیل شود آمریکاستیز خواهد شد؟ 

دبیر‌کل جبهه پایداری با اشاره به اینکه با چنین تعلیم و تربیت چطور می‌شود سیاست اسلامی را پیاده کرد؟، افزود: در انتخابات افرادی می‌آیند و می‌گویند ما با آمریکایی‌ها رفاقت می‌کنیم و مردم به آنها رای می‌دهند و بعدش هم می‌گوییم چرا این‌گونه شد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه مقام معظم رهبری در اوایل ریاست جمهوری آقای روحانی و شروع مذاکرات چندین بار به ایشان اعلام کردند که مذاکرات فایده‌ای ندارد و آمریکا قابل اعتماد نیست، پاسخ داد: دولت باید ولایتمدار باشد، اما عمل نکرد؛ صبر کنید نتیجه‌اش را خواهید دید و هرجا حرف ولایت را درست گوش نکردیم زمین خوردیم.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به سئوال یکی از شرکت‌کنندگان درباره حادثه پلاسکو گفت: آتش‌نشان در کمتر از 3 ساعت بیش از 700 نفر را از ساختمان خارج کردند و گرفتار شدند که واقعا باید از آنان تقدیر کرد و باید در ادامه به وضعیت آتش‌نشانان توجه کرد و آیا مسئولی با این حداقل‌های حقوق کار می‌کند؟و آیا مسئولی این گونه جان خود را ایثار می‌کند؟

چله انقلاب گرگان (17)

نماینده ادوار هشتم و نهم مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ولایت بهترین نعمتی است که خداوند به جمهوری اسلامی عطا کرده است و هرکس که در مقابل ولی فقیه بایستد، خودش را خراب می‌کند و این خط کاملاً روشن است.

آقاتهرانی در پاسخ به این سؤال که دلیل فاصله گرفتن مسؤولان از شعار «مرگ بر آمریکا» چیست، مطرح کرد: شعار اصلی ملت ایران، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» است؛ حال این شعار مسؤولان باشد یا نباشد مردم راه خود را شناخته‌اند و برخی مسؤولان فکر می‌کنند با مذاکرات می‌توانند حق و حقوق این ملت را بگیرند، اما آمریکا هیچ وقت راست نمی‌گوید و آنها اهل صداقت نیستند و مسؤولان آمریکا عدم صداقت را در عمل نشان دادند.

وی با بیان اینکه آمریکا به تعهدات خودش پایبند نیست، افزود: ما با مردم غرب دعوا نداریم و آنها نیز تحت سیطره ظلم قرار دارند، ویژگی استکبار همین است و آنها هیچ جایی را برای اعتماد باقی نگذاشته‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار