رئیس ستاد دهه فجر سپاه نینوا گلستان خبرداد

رئیس ستاد دهه فجر سپاه نینوا گلستان گفت: ایجاد یک هزار و 500 فرصت شغلی از هفته بسیج تا کنون از جمله پرورش قارچ، ماهی، دام، شتر مرغ، زنبور عسل، داروهای گیاهی و صنایع تبدیلی از برنامه های عرصه اقتصادی سپاه گلستان است.

ایجاد یک هزار و 500 فرصت شغلی توسط سپاه گلستان /همایش ویژه فرهنگ پایداری ویژه اساتید دانشگاه در گنبد

به گزارش گلستان24، "عبدالله عین علی"  امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد:  انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره)  بر طاغوت  2500 ساله  ستم شاهی با  کمک مردم و تعالیم قرآن غلبه کرد که ثمره  مبارزات پیامبران در طول تاریخ است.

وی  با اشاره به شعار محوری "گفتمان  انقلاب اسلامی ، زمینه ساز  امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی "  عناوین روز های این دهه را "انقلاب اسلامی و ولایت فقیه"، "انقلاب اسلامی  مردم سالاری  دینی و مشارکت  اجتماعی، عدالت و پیشرفت"، "انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد شهادت" ، " انقلاب اسلامی، قرآن و رسالت زینبی و حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) "،" انقلاب اسلامی، منزلت زن، تحکیم خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی"، "انقلاب اسلامی، نهضت علمی و اقتصاد مقاومتی"، "انقلاب اسلامی،هویت دینی، ترویج معنویت و فرهنگ و تمدن اسلامی"، " انقلاب اسلامی،  انقلابی گری آمادگی دفاعی، اقتدار و عزت اسلامی"، "انقلاب اسلامی، وحدت ملی، حمایت از جبهه مقاومت و مبارزه با تروریسم بین المللی"، "انقلاب اسلامی، الهام بخشی، استکبار ستیزی و مقابله با نفوذ دشمن"، انقلاب اسلامی، استقلال آزادی، جمهوری اسلامی" برشمرد.

تدوین 3هزار و 500 برنامه در دهه مبارک فجر

رئیس ستاد دهه فجر سپاه نینوا از تدوین 3هزار و 500 برنامه در دهه مبارک فجر خبرداد و گفت: این برنامه در  سطوح مختلف پایگاهی،  حوزه ای، ناحیه ای، شهرستانی و استانی  در حوزه نظام های تربیتی صالحین، اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی، برنامه های فرهنگی هنری، رزمی، ورزشی ، علمی  پژوهشی و عمرانی  انجام می شود.

عین علی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری 24 میلیارد تومان در عرصه اقتصاد مقاومتی  به بسیجیان واگذار شده است، ابراز کرد: در ایام دهه فجر نیز 2 میلیارد تومان به بسیجیان این عرصه واگذار می شود.

وی افزود: برپایی نمایشگاه تولیدات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در مصلی نماز جمعه شهرستان  کلاله، افتتاح  نمایشگاه توانمندی های زنان در بهمن جنب  تالار فخر الدین اسعد گرگانی  در16 بهمن ماه از برنامه های عرصه اقتصاد مقاومتی است.

نمایشگاه و همایش تجلیل از موفق ترین های  اقتصاد مقاومتی

معاون هماهنگ کننده  سپاه نینوا استان گلستان، خاطرنشان کرد:  نمایشگاه و همایش تجلیل از موفق ترین های  اقتصاد مقاومتی و معرفی ظرفیت های سپاه در تحقق توسعه پایدار در17 بهمن در سالن رشد دانشگاه منابع طبیعی برگزار می شود.

وی با اشاره به ویزیت رایگان در مراکز درمان سپاه در روزهای 12 و 22  بهمن، افزود: خدمات رادیولوژی، فیزیو تراپی و آزمایشگاه برای بسیجیان  رایگان  است.

عین علی بیان کرد:  مراسم استقبال نمادین از فرودگاه با رژه موتورسوارها و ویژه برنامه یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه  انجام شد.  

بیش از 750 هزار نیروی  بسیجی در سطح استان داریم

وی اظهار کرد:  بیش از 750 هزار نیروی  بسیجی در سطح استان داریم که جشن پیروزی را در 2هزار پایگاه مقاومت با عنوان جشن فجر انقلاب اسلامی ، 135 نشست  منتظران موعود در قالب  نشست  بصیریتی،روشنگری ،200 محفل مذهبی،50 نمایشگاه فرهنگی، هنری در سطح استان 50 یادواره شهدا، در سطح حوزه ها و پایگاه ها، عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدا ، دیدار با خانواده معزز شهدا ، نشست صمیمی با اهل سنت در این ایام برگزار می شود.

این مقام مسئول اذعان کرد: با توجه به استقبال زیاد فیلم یتیم خانه دراستان ، فیلم های ارزشی و فاخر «یتیم خانه»، «سیانور»، «ابوزینب»و «اروند» در بخش ها و روستا ها اکران می شود.

وی گفت: جشنواره فرهنگی هنری"بصیر" کوتاه سازی با مفاهیم ارزشی دینی در فضای مجازی در 13 بهمن در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود.

استمراراعزام دانش آموزان به راهیان نور

عین علی با بیان اینکه  تاکنون  10 هزار دانش آموز به راهیان نور اعزام شدند ،بیان کرد: این اعزام ها در ایام دهه فجر متوقف نمی شود و دانش آموزان از شهرستان گنبد برای آشنایی با فرهنگ ایثار و دفاع  به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.

به گفته معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا،  15 هزار دانش آموز تا پایان سال تحصیلی به راهیان نور اعزام می شوند.

معاون هماهنگ کننده  سپاه نینوا درخصوص برنامه های دفاعی رزمی نیز یادآورشد: اجرای برنامه های صبحگاه مشترک"اقتدار و عزت اسلامی در سراسر نواحی، 522 فراخوانی گردان های دفاع مقدس و 232 گردان کوثرانجام می شود.

وی برنامه ورزشی بسیجیان در این دهه را مسابقات قهرمانی کشتی بسیج، جودوی نوجوانان، پیاده روی خانوادگی  و جشنواره هنرهای رزمی در گرگان نام برد.

همایش ویژه فرهنگ پایداری ویژه اساتید دانشگاه در گنبد

عین علی با اشاره به برنامه های علمی پژوهشی ویژه دهه فجر، اذعان کرد:همایش ویژه فرهنگ پایداری ویژه اساتید دانشگاه در گنبد، اردوی جهادی نخبگان، برگزاری کرسی آزاد اندیشی، همایش فرهنگی اساتید دانشگاه  و جشنواره استانی مالک اشتر پیش بینی شده است.

پخش سریال  13 قسمتی بازگشت ازشبکه سه

این مقام مسئول با ذکر چندین پروژه عمرانی، گفت: 5 حوزه مقاومت بسیج با اعتبار یک میلیارد  و 250 میلیون تومان ، ساخت سالن ورزشی 9دی به اعتبار یک میلیارد تومان، سایت اداری با اعتبار 2 میلیارد تومان در گنبد، ساخت مجتمع درمانی امام صادق(ع) بازیر بنای 3هزار و 500 متر  مربع با اعتبار 6میلیارد  تومان در محل بهداری سپاه نینوا  در 16 بهمن  از پروژه های یوم الله دهه فجر می باشد.

عین علی در خاتمه گفت: پخش سریال  13 قسمتی بازگشت که ویژه اجلاسیه 4هزار شهید استان گلستان تولید شده بود از شنبه 16 بهمن  ساعت 20:45 دقیقه به روی آنتن شبکه سوم سیما می رود.

انتهای پیام/ کلاس بیست

ارسال نظر

آخرین اخبار