مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از افتتاح 5 تعاونی جدید به مناسبت دهه فجر در استان خبر داد.

5 تعاونی جدید در گلستان افتتاح می شود

به گزارش گلستان24،​​ سعید مازندرانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان امشب در نشست خبری با گروه رسانه ای فجر گلستان گفت: جامعه کارگری در همه ایام و حتی پیش از بهار 57، در بحث مبارزات و حمایت و پشتیبانی از نهال انقلاب اسلامی پیشتاز بودند.

سعید مازندرانی

رئیس کمیته کارگری ستاد دهه فجر گلستان افزود: برای تبیین نقش ارزشمند کارگران و جامعه تولید، این کمیته با عضویت بسیج کارگری، کارفرمایان، اداره کل فنی حرفه ای و اداره کل تامین اجتماعی استان تشکیل شد که بر اساس آن مسئولیت شهرستان ها به 14 شهرستان استان ابلاغ شد.

وی ابراز کرد: تا کنون 210 عنوان برنامه متنوع مصوب شده که 52 برنامه آن در سطح استانی و 133 برنامه شهرستانی و 25 برنامه نیز به صورت مسابقات ورزشی پیش بینی شده است.

مازندرانی از همه جانبه بودن برنامه های پیش بینی شده برای ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: همایش ها، نشست ها و برنامه های علمی نیز از نظر دور نمانده و برای طیف شریف کارگری منظور شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان به اهم برنامه های تدارک دیده شده اشاره و خاطرنشان کرد: مهم ترین عناوین این برنامه ها، برگزاری یادواره شهدای کارگری در نوزدهم بهمن است که همه ساله برای یادبود شهدای عزیز این قشر یادواره شهدار را به رسم قدردانی خواهیم داشت.

وی دیدار اعضای کمیته کارگری با خانواده های ایثارگر و شاهد، دیدار جامعه کارگری با مسئولین ارشد استان، بازدید از واحدهای کارگری و بررسی شرایط و مسائل آنان با حضور مسئولین ادارات کل مرتبط را از جمله برنامه های دیگر این دهه خواند.

مازندرانی تصریح کرد: مراسماتی نیز در واحدهای کارگری نظیر پگاه، زمزم، نئوپان و ... ترتیب داده شده و صرفا برنامه ها دولتی دیده نشده اند.

اشتغالزایی 890 نفر در 109 تعاونی تازه تاسیس گلستان

رئیس کمیته کارگری ستاد دهه فجر استان گلستان از جمله برنامه های دیگر به مسابقات ورزشی کارکنان و کارگران، شرکت در مراسم استقبال نمادین از امام(ره)، افتتاح دو خانه بهداشت کارگری و پنج تعاونی جدید اشاره کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: از سال گذشته تا کنون 109 تعاونی جدید تاسیس کردیم که نزدیک به 890 نفر در این تعاونی ها مشغول به کار شدند.

مازندرانی مراسماتی نظیر تجلیل از پرستاران بیمارستان های تامین اجتماعی گرگان و گنبدکاووس در روز ولادت حضرت زینب(س)، شرکت در مراسم یوم الله 22 بهمن با حضور حداکثری قشر کارگری و تشکل های کارفرمایی و انجمن های صنفی، همایش برندسازی و بازاریابی و تعاملات شبکه ای در تعاونی ها، همایش جامعه کار و کارگران و کارآفرینان توسط فنی حرفه ای، قرائت زیارت عاشورا در تپه نوراشهدای گرگان، برپایی نمایشگاه کتاب، ایستگاه های صلواتی، مسابقه قانون کار و تامین اجتماعی و چندین برنامه ی دیگر را نیز در ارائه برنامه های دهه فجر برشمرد.

انتهای پیام/

منبع: پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار