دکتر عباسی در گرگان :

رئیس مرکز بررسی های دکترینال گفت : باید فضا برای کار کردن دولت باز باشد تا گارد انتخاباتی نگیرد و بهانه نگیرد که من این کارها را نمی کنم چون رقیبم وارد میدان شده و من هم باید صف بندی و آرایش انتخاباتی بگیرم .

نه اصولگرایی می بینم و نه دکتری! / تازه یادشان آمده صحیفه امام را بخوانند/دوقطبی هاشمی - احمدی نژاد کاذب بود ؛ هر دو روش لیبرالی داشتند

به گزارش گلستان24، حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین و رئیس مرکز بررسی های دکترینال ظهر امروز(دوشنبه 11 بهمن) در همایش فضای مجازی و استراتژی آینده در جمع پرشور جوانان گلستانی در خصوص سوالی درباره دوقطبی های فعال در عرصه انتخابات آتی اظهار کرد: در قضایای گذشته یک دو قطبی بود که بین مرحوم هاشمی و احمدی نژاد بود ؛ این دو قطبی دو قطبی کاذبی بود که ظاهر دو فرد متفاوت بودند ولی در باطن هر دو یک نظام و یک روش اقتصادی  یعنی هر دو اقتصاد لیبرالی را دنبال می کردند.

دکتر عباسی در گرگان

عباسی گفت : صورت ظاهر از نظر سیاسی دو قطبی بود اما از نظر اقتصادی هر دو یکی بودند از این رو آقا مصلحت ندیدند که ایشان دوباره بیاید و یک قطبی را ایجاد بکند و فضای جامعه دوقطبی شود لذا گفتند که نه به مصلحت شما و نه به مصلحت نظام است که شما بیایید و خواستند کنار برود .

حریف اصلی روحانی وعده هایش می باشد

وی تصریح کرد : نتیجه این تدبیر داهیانه این شد دولت که به دنبال این بود تا به طرفداران خودش بگوید که اینها دوباره دارند بر می گردند و از ما انتظار برجام و کار و بقیه موارد را نداشته باشید ، خلع سلاح شد و شرایط به سمتی رفت که دولت ماند و تنها رقیب اصلی اش یعنی وعده هایی که داده بود و بایستی با آنها دست و پنجه نرم می کرد وگرنه رقیب روحانی نه یک فرد و گروه انتخاباتی بلکه وعده هایی که به مردم داده می باشد .

رئیس اندیشکده یقین ادامه داد: باید فضا برای کار کردن دولت باز باشد تا گارد انتخاباتی نگیرد و بهانه نگیرد که من این کارها را نمی کنم چون رقیبم وارد میدان شده و من هم باید صف بندی و آرایش انتخاباتی بگیرم و کسی از من کار نخواهد ، لذا باید دولت پاسخ بدهد که قرا بود برجام رونق اقتصاید ایجاد کند ، قراربود پاسپورت ایرانی عزت داشته باشد ، قول اشتغال کجا رفت ، ارز 1000 تومان چی شد ؟

نه اصولگرایی می بینم و نه دکتری

عباسی اظهار کرد : اینکه می گویند دو قطبی بین اصولگرایان و دکتر احمدی نژاد ،  من قطبی نمی بینم ، یعنی نه اصولگرایی می بینم و نه دکتری می بینم ، اگر منظور شما فرد است که سیاست جامعه ما فرد محور نیست .همه کف گیرشون خورده ته دیگ و مردم دنبال کسی هستند که حرف جدید برای گفتن داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه اقای دکتر که فکر جدیدی ندارد  تصریح کرد: آقایان تازه یادشان آمده بروند صحیفه نور امام رو بخونند ، کاری  که باید قبل از اون دوره قبلی انجام میشد که امام می فرماید تا من هستم نخواهم گذاشت کشور بدست لیبرال ها بیفتد .خب وقتی رئیس جمهور کشور را به دست تیم اقتصادی دانشگاه علامه می دهد تا اقتصاد کشور را اینجوری کنند و حالا سه چهار ساله کنار رفتند و کف صحنه کسانی دیگر باید جواب بدهند .

این اندیشمند استراتژیک افزود  : یک گروهی هم در کشور هستند که اسمشان را گذاشتند اعتدال گرا و میانه رو . اینها همیشه وسط لحاف بودند و همیشه آدم خوبه نظام بودند و هر جناحی سر کار می آمد با آنها کار می کردند و بقیه که از دو طرف صحبت می کردند به تندروی معروف می شدند .

عباسی بیان داشت : چند ماه پش هفت تا هشت نفر دو ر هم نشستد و گفتند جبهه مردمی انقلاب اسلامی در حالی که  برخی از اینها لیبرال هستند ، فردی است که عضو شورای مرکزی فلان حزب شصت ساله از سال 42 است و بعد عضو فلان مجله اقتصادی لیبرالی نیز هست ، آیا این همان لیبرالی نیست که امام می گفت تا من هستم نخواهم گذاشت روی کار بیایند ؟

کسی که میگوید اصولگراست باید به یک اصولی پایبند باشد

وی ادامه داد : کسی که میگوید اصولگراست باید به یک اصولی پایبند باشد و یکی از این اصول اینست که تا اسم لیبرال آمد برود وضو بگیرد و غسل شهادت کند  ، اما وقتی شورای مرکزی یک تشکل حزب اللهی بودی و عضو شورای سیاستگزاری مجله اقتصادی اصلاح طلبان بودی دیگه اصولگرا نیستی .

رئیس مرکز بررسی های دکترینال اضافه کرد : احمدی نژاد فکری برای آینده کشور ندارد ، ایشان امد طرح هدفمندی یارانه ها را با عجله اجرا کرد و با دادن ماهی 45 هزار تومان به مردم باعث گرانی شد در حالیکه ما گوشزد کرده بودیم این طرح با شکست مواجه می شود اما گوش نکردند و اساتید علامه مثل فرزین و پژویان و شمس الدین حسینی آمدند و این کار را انجام دادند و الان چهار سال است که حزب اللهی دارند جواب می دهند که این اتفاقات زمان شما افتاد .

عباسی یادآور شد : قطب به فرد یا جناحی می گویند که حرف و جدید و برنامه برای اداره کشور داشته باشد و بدانند برای اقتصاد و معیشت چکار کنند ، همه این آقایان اصولگرا و اصلاح طلب هر کدام بروند و دیگری بیاید باید بروند بانک مرکزی اسکناس چاپ کنند ، خلق پول کنند ، به بورس میدان بدهند و هیچکدام مدل متفاوتی ندارند  لذا اصلاح طلب و صاولگرا مرده اند .

وی افزود : اصلاح طلبان که رسما اعلام کرده اند که لیبرال شده اند و صادقانه هم گفتند و خدا پدرشان را بیامرزد و اصولگرایان نیز اصولی ندارند لذا الان دو قطبی لیبرال و انقلابی در کشور ما وجود دارد و باید مشخص شود که اقای احمدی نژاد جزو انقلابی هاست یا لیبرال ها ، اگر می خواهد با همان تیم قبلی باشد که انقلابی نیست مگر اینکه قائل به تحول علوم انسانی و اقتصاد کشور باشد .

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار