در مراسم نمادین استقبال از امام(قدس سره) که در فرودگاه بین المللی گرگان عنوان شد؛

استاندار گلستان صبح امروز در مراسم نمادین استقبال از امام(قدس سره) که در فرودگاه بین المللی گرگان برگزار شده بود ریشه اتقلاب اسلامی را الهی خواند.

رمزگشایی استاندار گلستان از سریال "معمای شاه"/ ان شاءالله انقلابی بمانیم

حسن صادقلو، استاندار گلستان صبح امروز در مراسم نمادین استقبال از  امام(قدس سره) که در فرودگاه بین المللی گرگان برگزار شده بود، انقلاب اسلامی را الهی خواند و گفت: یادآوری انقلاب اسلامی موجب ایجاد اشتیاق و نقشه راهی برای ادامه مسیر است.

به گزارش گلستان24، وی با بیان اینکه تعبیر به الهی بودن انقلاب باید انسان را تکان بدهد، افزود: این یک امانت بزرگ و منحصر است که ایجاب می کند ادامه راه نیز باید الهی باشد.

حسن صادقلو

استاندار گلستان با اشاره به فرازی از سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند انقلاب اسلامی معجزه بزرگی بود، تصریح کرد: امام راحل خودشان پیروزی انقلاب اسلامی را در این تعبیر می دانند و می گویند "پیروزی ما مرهون پیروزی اسلام است"، این ها انشا نیست این ها ذبیان اعتقاد است، باید در این انقلاب که هم راهبرش، هم مردمش و هم روحش الهی و معنوی است تفکر و تفقه کرد.

صادقلو ریشه این انقلاب را در اسلام و ذات اقدس الهی خواند و در همین راستا به روایاتی از پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهر(ع) اشاره کرد و متذکر شد: پیامبر(ص) فرمودند خوشبخت ترین ملت غیرعرب بواسطه اسلامی ایرانیان هستند و تأکید کردند که مردمی از مشرق زمین قیام می کنند و زمینه حکومت مهدی(عج) را فراهم می آورند.

وی ادامه داد: امام کاظم(ع) می فرمایند مردی از قم مردم را فرا می خواند و گروهی استوار چون پاره های آهن پیرامون او گرد می آیند، این روایت مصداق انقلاب اسلامی است، شک نکنید خاستگاه انقلاب اسلامی الهی است و امام(ره) با همین جنس انقلاب را به صحنه آورد.

تعریف استاندار گلستان از سریال "معمای شاه"

استاندار گلستان با اشاره به سریال "معمای شاه" گفت: امام(ره) در سکانس خداحافظی خودشان در نوفل لوشاتو مانند یک خداحافظی از جنش عاشورا داشتند و حتی به اطرافیان گفتند نیایید ولی چه شد کشوری که خدمات حمایتی وز پروازی آن در خدمت امام نبود چنین استقبالی را قرم زد؟ بی شک این قدرت ناشی از باوری الهی و جنسی معنوی بود.

صادقلو با بیان اینکه کسی در زمان ستمشاهی تصور انقلابی اسلامی را نمی کرد، افزود: بسیاری از تحلیلگران انگیزه های انقلاب اسلامی را تبعیض طبقاتی، جنسی، اقتصادی و دنیوی تعبیر می کردند اما امام جنس دیگری طرایح کرد و تمام این تحلیل ها به خاک سیاه نشست.

امام(ره) شخصیتی نبود برای خوشامد ما شعار بدهد

وی با اشاره به فرمایش دیگری از امام راحل که فرمودند این انقلاب اسلامی تحفه ای است که خدای تبارک تعالی از عالم بالا برای ملت ما هدیه فرستاد، گفت: امام شخصیتی نبود که برای خوشامد ما شعار بدهد.

استاندار گلستان ابراز کرد: در انقلاب اسلامی وابستگی در کار نبود الا یک وابستگی که آن هم وابستگی به مبدا وحی و خدای تبارک و تعالی است.

مسئولیت امروز ما عادی نیست/ خداوند انقلابی ماندن را نصیب ما بکند

صادقلو خطاب به حضار تصریح کرد: ما امروز با مسئولیت عادی روبرو نیستیم این جلسات از ارزشی ترین جلسات است به این مفهوم که در آینده بهترین باشیم.

وی تأکید کرد: این صراط مستقیم محفوظ مانده است و این به برکت ایمان به خدا و اسلام است، این انقلاب به راه الهی متصل است در نتیجه باید فکر کنیم چقدر الهی عمل و خدمت می کنیم، اگر اینچنین عمل کردیم بدانیم انقلابی مانده ایم، ان شاالله خدا انقلابی ماندن را از محبت خودش نصیب ما بکند.

انتهای پیام/

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار