همزمان با دهه فجر؛

به همت تشکل‌های جوانان رضوی و همزمان با آغاز ویژه برنامه‌های سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی، شهرستان گرگان میزبان جُنگ دانش آموزی«چله انقلاب» می‌شود.

گرگان میزبان جُنگ بزرگ دانش‌آموزی چله انقلاب می‌شود

به گزارش گلستان24، جُنگ بزرگ دانش‌آموزی ویژه نسل چهارم انقلاب با هدف تعمیق باورها،آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی به همت شبکه جوانان رضوی طراحی و همزمان با دومین روز ایام االله دهه فجر در گرگان برگزار می‌شود.

در مراسم جُنگ بزرگ دانش‌آموزی چله انقلاب، اجرای سرود، اجرای تئاتر، پخش کلیپ با موضوعات انقلابی برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

پویش کشوری «چله ی انقلاب»؛ به ارائه مجموعه ای از برنامه های فرهنگی ویژه بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی خواهد پرداخت که با هدف معرفی کامل اهداف و دستاوردهای آن واقعه عظیم به گروه های سنی نوجوان و جوان در سراسر کشور و به صورت چرخشی در شهرهای منتخب از تاریخ 30 دی ماه تا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهند شد.

تمام این فعالیت ها با محوریت شبکه جوانان رضوی، همت و توان مجموعه ها و تشکل های انقلابی و حضور همه اقشار مردم انجام می شود.

این همایش با همکاری اتحادیه انجمن اسلامی،شبکه جوانان رضوی، صدا و سیمای استان و سازمان تبلیغات استان چهارشنبه 13 بهمن ماه از ساعت 18:30 در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان واقع در کوی ویلای گرگان برگزار می شود.

 جنگ دانش آموزی گرگان

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار