در حاشیه سفر وزیر علوم به گرگان مطرح شد:

وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری درباره استاندار گلستان گفت : پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با حضور حسن صادقلو و مرحوم هاشمی رفسنجانی راه اندازی شد .

رمز گشایی فرهادی از نقش صادقلو و هاشمی رفسنجانی در راه اندازی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

 محمد فرهادی وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری عصر امروز شنبه 16 بهمن برای حضور در مراسم جشن انقلاب دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و افتتاح آزمایشگاه تحقیقاتی آب و خاک به گرگان سفر کرد .

به گزارش گلستان24، در این مراسم که در تالار خلیج فارس این دانشگاه برگزار شد ، دکتر صادقلو استاندار گلستان ضمن خوش آمدگویی به وزیر از دکتر فرهادی خواست که به فکر تاسیس یک دانشکده علوم دامی در استان گلستان باشد .

سفر وزیر علوم به گرگان

صادقلو گفت : زمانی که نماینده رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی بود این دانشکده در حوزه انتخابیه وی تاسیس شده بود اما تعطیل بعدا شد .

دکتر فرهادی وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری نیز در ادامه این برنامه با برشماری صفات مناسب از دکتر صادقلو استاندار گلستان اظهار کرد : ایشان از علمای دانشگاهی و مدیران کشور ، نماینده مجلس و در دانشگاه تهران مسئولیت های اساسی داشته است .

دکتر فرهادی بیان داشت: پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با همکاری دکتر صادقلو و مرحوم هاشمی رفسنجانی دایر شد و به یادگار ماند .

وزیر علوم همچنین حضور دکتر تربتی نژاد در مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده گرگان را فرصتی برای دانشگاه خواند و گفت : امیدواریم با حضور ایشان حمایتهای خوبی از دانشگاه صورت بگیرد .

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار