معاون عملیات فرمانده انتظامی گلستان:

معاون عملیات فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: ماموران نیروی انتظامی در قبال دریافت مدارک، موظف به ارائه رسید به شهروندان هستند. خبرگزاری فارس: پلیس در قبال اخذ مدارک موظف به ارائه رسید به شهروندان است .

پلیس در قبال اخذ مدارک موظف به ارائه رسید به شهروندان است


 
به گزارش گلستان 24، علی عارف‌نژاد امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران در این شهر اظهار کرد: یگان‌های اجرایی نیروی انتظامی در راستای انجام وظایف ذاتی و قانونی خود در برخورد با جرائم از جمله تخلفات راهور، سوانح و تصادفات رانندگی، دستگیری‌ها و دیگر ماموریت‌های مرتبط، نسبت به اخذ مدارک و اسناد و همچنین توقیف اموال شهروندان اقدام می‌کنند.
 
وی ادامه داد: بر اساس قانون، هیچ‌کدام از ماموران نیروی انتظامی مجاز به دریافت، توقیف، ضبط اموال، وسائل نقلیه و مدارک شناسایی و هویتی نیستند مگر اینکه مصادیق آن در قانون تصریح شده باشد.
 
معاون عملیات فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: در همین راستا ماموران نیروی انتظامی در قبال اقدام قانونی، موظف به تنظیم صورتجلسه و ارائه رسید به شهروندان خواهند بود.
 
عارف‌نژاد بیان کرد: شهروندان در صورت ارائه مدارک خود به ماموران، حتما رسید مورد نظر را دریافت کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به دفتر نظارت همگانی 197 اطلاع دهند.
 
وی گفت: تمام تلاش ماموران نیروی انتظامی در سراسر کشور و به‌خصوص فرماندهی انتظامی استان گلستان ایجاد امنیتی پایدار و مطمئن برای شهروندان است و در این راستا به طور حتم همراهی و هم‌فکری شهروندان نیز احساس می‌شود.
 
معاون عملیات فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: تلاش فرماندهی انتظامی استان گلستان استفاده از بهترین نیروها و بهترین امکانات روز برای ارائه خدمات پلیسی به شهروندان است و در این راستا با تمام قوا گام بر می‌دارد.
 
عارف‌نژاد در بخش دیگری با اشاره به همکاری شهروندان در استفاده صحیح از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گفت: با نگاهی به آمار تماس‌های مردمی با مرکز 110 در سطح استان، نشان می‌دهد که شهروندان به اهمیت استفاده از این شماره تماس امداد پلیسی پی برده‌اند.
 
وی در پایان ابراز کرد: هدف پلیس از ایجاد مرکز 110، ارائه خدمات فوریتی پلیسی به مردم است و توصیه ما این است که شهروندان نیازهای فوریتی پلیسی خود را با تماس با 110 مطالبه و سعی کنند با همراهی و همکاری با این مرکز، یاری‌گر پلیس در ارائه خدمات مطلوب باشند./ فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار