دادستان مرکز استان گلستان گفت : افرادی از استان فارس به گلستان آمده و تحت لوای شرکت ابر تجارت کهکشان فعالیت هرمی می کردند که با هوشیاری مراجع قضایی و مردم دستگیر شدند .

دستگیری اعضاء باند شرکت هرمی در شهرستان گرگان

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با بیان این خبر افزود ، این افراد که از استان  فارس  به شهرستان گرگان آمده و تحت لوای شرکت تجاری ابر تجارت کهکشان در ظاهر  اقدام به فروش  محصولات غذایی و آرایشی در گرگان  می نمودند ، با هوشیاری مردم و اقدام به موقع نیروی انتظامی دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان با بیان اینکه این افراد در گرگان به شدت فعال و به دنبال عضوگیری و فریب و اغفال افراد بودند و به بهانه هایی چون اعطا پورسانت به افرادی که اعضاء جدید را معرفی نمایند وکسب ثروت درمدت کوتاه ، سعی در فریب مردم داشتند که خوشبختانه با آشکار شدن موضوع در مدت کوتاه  به این هدف دست نیافتند .

 پس از دستگیری نیز سریعاً پرونده ای در شعبه سوم بازپرسی دادسرا تشکیل و به اتهامات آنان رسیدگی گردید که پس از قرار مجرمیت و با تعیین وثیقه 100 میلیون تومانی برای هر کدام از این افراد به دلیل وجود شرکت اصلی در تهران موضوع جهت ادامه رسیدگی به دادسرای تهران ارسال گردید.

وی در پایان با تاکید بر این مطلب که در گذشته نیز شاهد چنین فعالیتهای غیر قانونی و غیر سالم بوده ایم ،که هوشیاری و دقت شهروندان را می طلبد ودر صورت غفلت افراد نیز در این زمینه با عواقب ناگواری روبرو گردیده اند، لذا توصیه اکید می شود  به هیچ عنوان وارد چنین حلقه هایی نشده چراکه فعالان این شرکتها  با چرب زبانی و مانورهای فریبکارانه  به دنبال جذب افراد به این شرکتها هستند پس از ورود روز بروز غرق در موضوع ، ضربه های روحی و مالی شدیدی را متوجه خود و اطرافیانشان می نمایند .

حقی گفت : قانون نیز چنین شرکتها و موسساتی را غیر قانونی اعلام داشته و به شدت با این قبیل فعالیتها برخورد می نمایند./گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار