معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از برگزاری نمایشگاه فروش بهاره استان گلستان از تاریخ 9 اسفند به مدت هفت روز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی گلستان خبر داد.

نمایشگاه بهاره از 9 اسفند در گلستان دایر می شود

به گزارش گلستان24،​ "درویش علی حسن زاده" معاون امور  بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی کاسب امین گفت: نمایشگاه فروش بهاره استان گلستان از تاریخ 9 اسفند به مدت هفت روز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی گلستان برگزار می شود.

نمایشگاه بهاره گلستان

وی افزود: بر اساس دستور العمل اجرایی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت و در اجرای ابلاغیه 138940 مورخ 9/11/1395 معاون محترم رئیس جمهور مقرر گردید در ایام پایانی سالجاری نمایشگاه عرضه مستقیم و بهاره استان برگزار گردد.

"حسن زاده"در پاسخ به این سوال که هدف از برگزاری این نمایشگاه در گلستان چیست، تصریح کرد: جلوگیری از افزایش سطح عمومی قیمت کالاهای اساسی و حساس و ضروری و همچنین تامین مابحتاج عموم جامعه بویژه در ایام  پایانی سال از اهداف برگزاری این نمایشگاه در استان گلستان است.

معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در پایان خاطر نشان کرد: این نمایشگاه همه روزه از ساعت 10 صبح تا 8 شب از 9 اسفند میزبان هم استانی های عزیز خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار