معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از برگزاری مسابقه طرح و نقشه فرش دستباف استانهای گلستان و خراسان شمالی به میزبانی استان گلستان خبر داد.

گلستان میزبان مسابقه طرح و نقشه فرش دستباف گلستان و خراسان شمالی

به گزارش گلستان 24، درویشعلی حسن زاده معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان باعلام این خبرگفت: برای حفظ، ارتقاء و توانمندی فرش دستباف در بازارهای داخلی و بین المللی، ایجاد خلاقیت و نوآوری در طرح و نقش و ایجاد انگیزش در بین هنرمندان مخصوصاً در میان هنرمندان جوان مسابقه آثار برگزیده طرح و نقشه فرش دستباف برگزار می گردد.

وی گفت: این مسابقه در دو رشته "رنگ آمیزی و نقطه گزاری نقاشی " و "طراحی نقشه فرش" بین استانهای گلستان و خراسان شمالی به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود.

حسن زاده با اشاره به اینکه استان گلستان به عنوان استان معین و میزبان این دوره از مسابقات برگزیده شده است، خاطرنشان کرد: مهلت ثبت‌نام و تحویل اصل طرح و نقشه تا پایان اسفند ماه سال جاری است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان عنوان کرد: شرایط عمومی و بخش‌های مسابقه و شرایط اختصاصی و معیارهای انتخاب آثار برگزیده در فراخوان آن منتشر شده است که در سایت سازمان به آدرس www.gol.mimt.gov.ir موجود می باشد.

وی با اشاره به اینکه مزیت رقابتی در فرش دستباف و ارزش افزوده ی آن ، در طراحی و نقاشی ارزشمند آن می باشد ، از طراحان ، نقاشان ، و دانشجویان رشته طراحی و نقاشی فرش خواست در این مسابقه شرکت نمایند.

حسن زاده افزود: علاقمندان ، طراحان و نقاشان فرش می توانند آثار خود را به معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت استان گلستان به نشانی گرگان ،بلوار شهید شکاری ، کوچه بهزیستی ،نبش بهزیستی 7 ارسال نمایند.

انتهای پیام/کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار