حجت الاسلام ماندگاری در همایش مدیران فضای مجازی:

حجت الاسلام ماندگاری گفت: باید در عرصه فضای مجازی آنقدر بدویم تا شهید شویم و باور داشته باشیم خدا در این مسیر ما را کمک خواهد کرد.

فضای مجازی تریبون همگانی است/ باید در عرصه فضای مجازی آنقدر بدویم تا شهید شویم

 به گزارش گلستان24، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری مدیرعامل موسسه روایت سیره شهدا در همایش ملی مدیران فضای مجازی که در حاشیه چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی برگزار شد، در سخنانی با اشاره به ایات قرآن کریم گفت: خداوند در قرآن کریم می‌فرمایند تعاونو علی البر و التقوا بدین معنی که برای تقوای الهی با هم متحد شده و تعاونی راه بیندازید که اگر این کار را نکنیم دشمن تعاونی گناه را برپا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه درگیری جدی بین حق و باطل از زمان حضرت آدم آغاز شده و تا قیامت ادامه دارد، گفت: شیطان متخصص نیازشناسی است که با توجه به نیازهای باطنی انسان انها را در راه اهداف خود بهره برداری می‌کند و با روش تقلب هدف خود را پیاده می‌کند.

مدیران فضای مجازی (7)

مدیرعامل موسسه روایت سیره شهدا ادامه داد: فضای مجازی سینما، هنر و امثالهم یک ابزار و چاقویی است که توسط دشمن ایجاد شده است که اگر در این خصوص برنامه ریزی درستی نداشته باشیم دشمن برای ما برنامه ریزی می‌کند و با آدرس غلط نیت‌های شوم خود را پیاده می‌کند.

حجت الاسلام ماندگاری ظاهرسازی را از دیگر حربه‌های شیطان برشمرد و گفت: سعی می کند در ظاهرسازی انسان را فریب دهد همچنان که دشمن به منظور و با هدف دفاع از حقوق مردم آنها را گمراه کرده و فریب می‌دهد.

وی سوءاستفاده از واسطه‌های ارزشی را از دیگر اهداف شیطان عنوان کرد و افزود: شیطان از واسطه‌های ارزشی در همه زمینه‌ها استفاده می‌کند و از چهره حقیقی یک موضوع تقلبی آن را درست می کند تا انسان را گمراه کند.

این کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه در فضای مجازی باید در مقابله با دشمن تعاونی راه بیاندازیم، گفت: در این زمینه باید با یکدیگر متحد باشیم همچنان که در انقلاب اسلامی قطره قطره مردم جمع شدند و سیل عظیم انقلاب را به راه انداختند دراین فضا نیز باید همینگونه عمل کنیم.

حجت الاسلام ماندگاری افزود: همچنین در این زمینه باید با محوریت امام فعالیت‌های خود را پیش ببریم که اگر در این راه نور امامت وجود نداشته باشد این امکانات راه به جایی نخواهد برد و فضای مجازی که می تواند بهترین فضا برای پیشبرد اهداف اسلامی باشد تبدیل به فضای فاسد خواهد شد.

وی کنار گذاشتن اختلاف در این راه را از مهمترین اصول برشمرد و گفت: در این عرصه باید وحدت داشته باشیم و به صورت جمعی کار کنیم.همچنین باید بدانیم که در این فضا با چه هدفی کار می‌کنیم و با بصیرت در این مسیر قدم برداریم.

مدیران فضای مجازی (3)

مدیرعامل موسسه روایت سیره شهدا با اشاره به آیه 96 سوره اعراف گفت: در این عرصه باید انقدر بدویم تا از نفس بیفتیم و شهید شویم و مطمئن باشیم خدا پای کارماست و ما را کمک خواهد کرد.

حجت الاسلام ماندگاری ادامه داد: باید از این ابزار برای مجاهدت در راه خدا و رضای او بهره ببریم تا بتوانیم به اهداف بالای اسلامی برسیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار