اداره کل هواشناسی گلستان از ادامه بارش ها در نقاط مختلف استان خبر داد و اعلام کرد که وضعیت جوی امروز جمعه ابری همراه با ریزش برف و باران، وزش باد، کاهش دما و مه آلود خواهد بود.

هوای گلستان بارانی، برفی و جاده ها لغزنده است/ رانندگان احتیاط کنند

 به گزارش گلستان24، در سردترین ساعات امروز دمای زیر صفر درجه سانتیگراد را تجربه خواهند کرد، هم اینک سردترین نقطه استان کلاله با 3 درجه و گرمترین نقطه بندرگز با 7 درجه سانتیگراد است.

همچنین برای روز شنبه (فردا) هوایی ابری وبارانی و همراه با برف و وزش باد و مه آلود پیش بینی شده است که در شب با کاهش ابر همراهی می شود.

سامانه هواگوی '134' هواشناسی گلستان ،وضعیت جوی امروز گرگان مرکز استان را بارانی، دما را 6 درجه سانتیگراد و سرعت وزش باد را 14 کیلومتر بر ساعت اعلام کرد.

پیش از این مدیرکل هواشناسی از کاهش 10 درجه ای دما در گلستان طی روزهای پنجشنبه وجمعه خبر داده بود.

مرکز مدیریت راه های گلستان نیز اعلام کرد که وضعیت جوی استان تمام ابری همراه با بارش پراکنده باران و در دوزین و افراتخته در حوزه شهرستان های مینودشت و علی آباد همراه با برف خفیف است.

همجنین این مرکز تمامی محورهای استان را باز و تردد را عادی و روان اعلام کرد و از رانندگان عبوری از مسیرهای کوهستانی خواست که با توجه به لغزندگی سطح راه ها زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

این مرکز اعلام کرد که جاده روستایی اولنگ در مسیر رامیان- شاهرود به علت عملیات راه سازی مسدود است.

استان گلستان 5 هزار کیلومتر راه اصلی ،فرعی و روستایی دارد که حدود 1900کیلومتر آن سخت گذر، کوهستانی و برفگیر است.

بارش ها از چهار شنبه شب در نقاط مختلف استان آغاز شده است.


منبع: ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار