مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان از برگزاری گردهمایی بانوان ادارات گلستان به مناسبت هفته زن و اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در گرگان خبر داد.

گردهمایی بانوان ادارات گلستان به مناسبت هفته زن برگزار می شود

به گزارش گلستان24، کلثوم غفاری صبح یکشنبه در نشست با کارشناسان و مشاوران بانوان دستگاه‌های اجرایی که به مناسبت هفته زن برگزار شد، اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) به عنوان یک الگوی ایده آل برای بانوان و زنان در جامعه شناخته می‌شود.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) الگوی اخلاق در جامعه است، افزود: باید از دیدی متفاوت به حضرت فاطمه (س) نگاه کنیم و سیره آن حضرت، خطبه‌ها و سخنان رسیده از ایشان را چه در خانواده و چه در اجتماع به کار ببریم.

غفاری با اشاره به برنامه‌های هفته زن در گرگان اظهار کرد: برنامه گردهمایی و جشن متمرکز ویژه بانوان دستگاه‌های اجرایی ادارات گلستان در تاریخ پنجشنبه ۱۹ اسفندماه سال جاری در پارک بانوان شهر گرگان برگزار می‌شود.

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری گلستان تصریح کرد: در این گردهمایی برنامه و مسابقات فرهنگی و ورزشی با حضور بانوان دستگاه‌هایی مختلف از ساعت ۹ الی ۱۲ برگزار می‌شود.

همایش نقش زن در توسعه پایدار در گلستان برگزار می‌شود

غفاری افزود: در صورت پای‌کار بودن دستگاه‌ها برنامه‌ای برای بازدید از اینچه برون تدارک دیده می‌شود.

وی اظهار کرد: در سه ماه نخست سال ۹۶ همایش علمی با محوریت زن و نقش زن در توسعه پایدار با همکاری یکی از دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

منبع: مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار