مدیر کل فرودگاه های استان گلستان:

مدیر کل فرودگاه های استان گلستان با بیان این مطلب که اولین پرواز شب خواب شرکت هواپمایی"قشم ایر" در گرگان اجرایی شده است افزود: این پرواز جایگزین پرواز شب خواب شرکت هواپیمای "کیش ایر" گردیده است.

اولین پرواز شب خواب شرکت هواپیمایی "قشم ایر" در گرگان عملیاتی شد+عکس

به گزارش گلستان24،​ "رامین آذری" مدیر کل فرودگاه های استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اجرایی شدن پرواز شب خواب شرکت هواپیمایی "قشم ایر" در فرودگاه بین المللی گرگان گفت: نخستین پرواز شب خواب این شرکت هواپیمایی در گرگان، پس از لغو پرواز های شب خواب شرکت هواپیمایی "کیش ایر" اجرایی گردید.

وی افزود: شرکت هواپمایی"کیش ایر" بنا به دلایلی پرواز های شب خواب خود را در این خط پروازی لغو کرده است و ما نیز بنا دلیل استقبال و درخواست مردم استان، یک شرکت هواپیمایی دیگر را جایگزین شرکت هواپیمایی "کیش ایر" در مسیر تهران-گرگان-تهران برگزیدیم.

"آذری" تصریح کرد: پرواز های شرکت هواپیمایی "قشم ایر" در همان ساعت ها و روز هایی که شرکت هواپیمایی"کیش ایر" در خط پرواز تهران_گرگان_ تهران ارائه میکرد، برنامه ریزی شده است، تا مردم استان به فعالیت های روز مره خود در گلستان و پایتخت بپردازند.

مدیر کل فرودگاه های استان گلستان در پایان اذعان کرد: نوع هواپیما های بکار گرفته شده در این خط پروازی از نوع RJ85 و FOKER 100 خواهد بود که ظرفیت بالای 100 نفر را خواهد داشت.

98

99

انتهای پیام/

منبع:کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار