مدیر کل فرودگاه های استان گلستان:

مدیر کل فرودگاه های استان گلستان گفت: طبق آخرین شماره ماهنامه آماری شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، فرودگاه بین المللی گرگان جایگاه شانزدهم عملکرد پروازی را در بین فرودگاه های کل کشور به خود اختصاص داده است.

فرودگاه گرگان بر سکوی شانزدهم عملکرد پروازی فرودگاه های کشور قرار گرفت

به گزارش گلستان24، در آخرین شماره ماهنامه آماری شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران مربوط به عملکرد دی ماه 95 ، از بین 47 فرودگاه عملیاتی تحت مالکیت شرکت فرودگاهها، فرودگاه گرگان با سه پله صعود در رده شانزدهم فرودگاههای ایران و بالاتر از فرودگاههای ساری ، ارومیه و ایلام قرار گرفت.

فرودگاه گرگان

بر اساس این گزارش، این در حالیست که در آمار عملکرد پروازهای داخلی، فرودگاه بین المللی گرگان در رتبه پانزدهم فرودگاههای کشور قرار دارد.

در همین راستا، "رامین آذری" مدیر کل فرودگاه های استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما افزود: در دی ماه امسال تعداد 24101 مسافر در فرودگاه بین‌المللی گرگان اعزام و پذیرش شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 45 درصد رشد داشته است.

* رشد 93 درصدی تعداد پروازها در دی ماه امسال در مقایسه با دی ماه سال گذشته

وی تصریح کرد: در بخش عملکرد پروازی، این فرودگاه شاهد رشد 93 درصدی تعداد پروازها در دی ماه امسال در مقایسه با دی ماه سال گذشته بوده است.

مدیر کل فرودگاه های استان گلستان در ادامه اظهار کرد: تعداد پروازهای این فرودگاه در دی ماه امسال نسبت به ماه گذشته نیز با رشد 29 درصدی و اعزام و پذیرش مسافر با رشد 19 درصدی همراه بوده است.

* توسعه مسیرهای پروازی و افزایش پروازهای فعلی از اهداف فرودگاه های استان

"آذری" خاطر نشان کرد: توسعه مسیرهای پروازی و افزایش پروازهای فعلی همواره یکی از مهمترین اولویت های کاری اداره کل فرودگاههای استان بوده که با استقبال گرم هم استانی های گرامی همراه شده است.

لازم به ذکر است، در حال حاضر فرودگاه بین‌المللی گرگان در طول هفته پذیرای 84 پرواز ورودی و خروجی می باشد.

انتهای پیام/

منبع: کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار