جنبش محرومیت زدایی « یسری » برگزار می کند؛

فعالان فرهنگی و مذهبی گلستان در نوروز ۹۶ به اردوی جهادی « یسری » در مناطق محروم خوزستان اعزام خواهند شد.

اعزام فعالان فرهنگی گلستان به مناطق محروم خوزستان

به گزارش گلستان24، اردوهای جهادی جنبش محرومیت زدایی « یسری » به عنوان یکی از تاثیرگذارترین برنامه‌هایی است که امروز توانسته در رفع محرومیت‌زدایی و سازندگی کشور نقش ویژ‌ه‌ای داشته باشد٬ سازندگی یکی از مهم‌ترین اهداف این اردوها است که این امر موجب شده تا چهره شهرها٬ روستاها و بخش‌های مختلف کشور از محرومیت در آمده و چهره مطلوبی به خود بگیرد.

اگر چه مهم‌ترین هدف برگزاری اردوهای جهادی٬ سازندگی است اما سازندگی در این اردوها معنای تازه‌ای یافته و فعالان فرهنگی با شرکت در این اردوها ابتدا خودسازی را یاد می‌گیرند٬ خودسازی مهم‌ترین درس زندگی فعالان فرهنگی از اردوهای جهادی است٬ سازندگی عمرانی٬ فرهنگی٬ علمی و بهداشتی در مناطق محروم یکی دیگر از اهدافی است که از اردوهای جهادی را کارآمد کرده است٬ در واقع فعالان فرهنگی و مذهبی با حضور در این اردوها با وضعیت زندگی یک منطقه محروم کشور در ابعاد مختلف فرهنگی٬ اعتقادی٬ معیشتی و بهداشتی آشنا می‌شوند و در رفع محرومیت از چهره آن منطقه تلاشی مضاعف به کار می‌گیرند.

برهمین اساس فعالان فرهنگی و مذهبی گلستان از 28 اسفندماه جاری  الی 6 فروردین 96 به اردوی جهادی « یسری » در مناطق محروم خوزستان اعزام خواهند شد.

علاقه مندان با توجه به تخصص خود در زمینه های فرهنگی،پزشکی، مهندسی عمران،کشاورزی،بنایی،آهنگری،آشپزی و ... جهت ثبت نام در این اردوی جهادی فرهنگی میتوانند باشماره های 09906545001 و 09383220714 تماس حاصل نمایند.

شایان ذکر است مهلت ثبت نام تا 10 اسفندماه بوده و اولویت با کسانی خواهد بود که زودتر ثبت نام نمایند.

گفتنی است جنبش محرومیت زدای  « یسری » حرکتی خودجوش است که توسط حجت الاسلام انجوی نژاد، وحید ملتجی، حجت الاسلام کردمیهن، عبدالرضا هلالی، حجت الاسلام حسن مرادی، مهدی مختاری و مجتبی رمضانی در کشور راه اندازی شده است.

یسری

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار