گلشاه از پدر و مادر معتاد متولد شد و امروز آنقدر با اعتیاد خوگرفته که دوز مصرفش در حد مصرف بزرگسالان است.

گزارش دردناک از گلشاه ۲ ساله قربانی گدایی و اعتیاد+تصاویر

به گزارش گلستان 24، گلشاه چشم‌هایش را در خانه‌ای گشود که دود و بوی تریاک با آن عجین بود و درد و رنج زبانه می‌کشید. اگر گریه می‌کرد با تریاک آرامش می‌کردند، دردش را با تریاک تسکین می‌دادند. مادرش می‌گوید: ” هم خانه‌هایم گفتند گلشاه درد دارد به او تریاک بده تا آرام شود”.

گلشاه از مادر و پدری معتاد متولد شد، امروز آنقدر با اعتیاد خو گرفته است که دوز مصرفش بالاست که طبق گفته پزشک حدمصرف یک بزرگسال را دارد.

یکی از اعضای جمعیت امام‌علی(ع) خراسان‌جنوبی می‌گوید: مادر گلشاه دختر فراری بوده که تاریخ عقد دائمش بعد از تاریخ تولد اولین فرزندش است، او چهار فرزند به نام فائزه، سمیه، مریم و گلشاه دارد.

او ادامه‌داد: فائزه معلول است و در مرکز علی‌اکبر نگهداری می‌شود، سمیه پیش پدربزرگ و مادربزرگش زندگی می‌کند، مریم چهار سال دارد تاکنون با مادربزرگش در روستا زندگی می‌کرد و به تازگی پیش مادرش آمده و معتاد است و خانواده‌اش ترکش داده‌اند اما باز هم مشکوک است و گلشاه نیز نه شناسنامه دارد و معتاد است.

مادر گلشاه گدایی می‌کند و گلشاه را به همراه خود برای گدایی می‌برد و پدرش تا حالا زندان بوده و اکنون برای ترک اعتیاد به کمپ منتقل شده است.

گلشاه شناسنامه ندارد زیرا در خانه به دنیا آمده کسی برای او گواهی تولد صادر نکرده و ثبت احوال برای صدور شناسنامه نیاز به گواهی بیمارستان یا تقاضانامه نیروی انتظامی دارد.

برای صدور تقاضانامه نیروی انتظامی نیاز به حضور شاهدانی است که تولد او را شهادت دهند است اما در خانه‌ای تیمی که موادمخدر خرید و فروش می‌شود و همه اعضای خانه معتادند، هیچ‌کس حاضر نیست تولد گلشاه را شهادت دهد.

گزارش از خبرنگار ایسنای خراسان‌جنوبی عفت خسروی زادنبه

1423900917943_1111423901038158_4441423900999204_333

انتهای پیام/

ارسال نظر

  • کیا
    0

    تا به حال خوندن هیییییچ خبری این همه ناراحتم نکرده بود
    متاسفم...
    حرفی برای گفتن ندارم

آخرین اخبار