مدیرکل بهزیستی استان گلستان گفت: 26 مرکز ترک اعتیاد میان مدت در سطح استان وجود دارد که در سال جاری تاکنون به 4686 نفر خدمات ترک اعتیاد ارائه کرده‌اند.

بهبودی 4000 معتاد در مراکز ترک اعتیاد بهزیستی گلستان

به گزارش گلستان 24، رقیه رحمانی در بازدید از مرکز بهبودی اقامتی میان مدت ترک اعتیاد بانوان شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: از 26 مرکز ترک اعتیاد موجود، 24 مرکز ویژه برادران و 2 مرکز دیگر ویژه بانوان است.

 

وی افزود: از این دو مرکز یکی در شرق استان (آزادشهر) و دیگری در غرب استان (گرگان) واقع است که این مکان سومین مرکز ترک اعتیاد میان‎ مدت در سطح شهرستان آزادشهر است که پس از مراکز ترک اعتیاد «جمعیت نوید زندگی» و «شکوفاگران پاک‎اندیش گلستان» برای درمان بانوان تأسیس شده است و امیدواریم به سلامتی و پاکی خانواده و جامعه کمک کند.

 

رحمانی با اشاره به سیاست‎های سازمان بهزیستی درخصوص پیشگیری و درمان اعتیاد در جامعه، تصریح کرد: سازمان بهزیستی تمام تلاش خود را معطوف به توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار معتادین پاک شده کرده و در این راه از همه منابع و ظرفیتهای موجود در جامعه استفاده خواهد نمود.

 

در ادامه مسئول مرکز ترک اعتیاد «رو به فردا» به ارائه گزارش کوتاه از عملکرد و خدمات مرکز از بدو تاسیس تاکنون و مسائل و مشکلات پیش رو پرداخت.

 

ذکریاء سوسرایی اظهار کرد: پیشگیری‎های بعد از درمان معتادان، ارتباط مستقیم با شرایط مددجویان و خانواده‎های آنها دارد. ایجاد فضای اشتغال یکی از راه‎های اصلی برای حفظ پاکی معتادان بوده که با هماهنگی و حمایت مسئولان قابل اجرا است.

 

 

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر

آخرین اخبار