گزارش تصویری

مامورین سد معبر شهرداری شهرستان گرگان، با رفتاری نا مناسب بساط سبزی فروشی یک زن را در فلکه شهرداری به خیابان ریختند.

لقمه حلال دست فروشان، زیر کفش مامورین سد معبر شهرداری گرگان

به گزارش گلستان24، رفتار ناشایست مامورین سد معبر شهرداری ها، همچنان ادامه دارد.

بعد از خبری که چندی پیش از بد رفتاری مامورین سد معبر شهرستان علی آباد کتول در گلستان 24، منتشر شده بود، این بار شاهد این رفتار نامناسب در سطح شهرستان گرگان بودیم.

صبح امروز، ماموران واحد سد معبر شهرداری شهرستان گرگان، پیاده روهای اطراف فلکه شهرداری گرگان را سرکشی می کردند، اما تذکر دادن، جمع آوری اموال دست فروشان و رفع سد معبر آن ها کمی متفاوت بود. به گونه ای که تعجب تمام رهگذران را در پی داشت.  یکی از مامورین در برخوردی نامناسب با یک زن که در حال فروختن سبزی در کنار خیابان بود ، وسایل وی را به گوشه ای پرت کرد و اکثر سبزی های او را از بین برد. این برخورد باعث شد رهگذرانی که شاهد این ماجرا بودند در جمع آوری وسائل زن از کف خیابان به وی کمک کنند.

اکثر افرادی که شاهد این ماجرا بودند ، در زمینه رفتار مامور شهرداری صحبت می کردند و اکثرا با حرکت وی مخالف بودند. زن در حالی که وسائل خود را جمع می کرد ، میگفت چه کار کنم. به روستای خود بروم و گدایی کنم؟

مامور سد معبر گرگان

مامور سد معبر گرگان

مامور سد معبر گرگان

مامور سد معبر گرگان

مامور سد معبر گرگان

مامور سد معبر گرگان

مامور سد معبر گرگان

مامور سد معبر گرگان

مامور سد معبر گرگان

مامور سد معبر گرگان

مامور سد معبر گرگان

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    والا مردم خیلی هم ازین دست فروش سبزی راضی هستن نمیدونم چرا مامورا اینقدر ناراضی ان؟؟!!
    حتما باید دزدی یا گدایی کرد تا به جایی رسید؟؟؟؟

  • علی محّمد غلامی
    0

    فکر می کنید ، تندگدستی ، فقر چی بدنبال خود دارد ؟ فحشا ، تکدی گری ، سرقت و....
    اتفاقاً باید به این طور زن ها درود فرستاد و دست مریزاد گفت که با این مشقّت و سختی کار بفکر بنیان خانواده و تأمین نیازهای فرزندان خود هستند .

  • امیر
    0

    واقعا این روزها برای بدست اوردن روزی حلال هم باید دردسر کشید..

    مردم شاه رو با خون خود بیرون کردن
    مردم هشت سال خون دادن اما یک وجب از خاک این وطن رو ندادن
    سی ساله که پای امام و انقلاب این همه گرونی ، تحریم و ... دارن تحمل میکنن

    مسئولین محترم شما دارید بر چنین مردمی حکومت میکنین

    شرم داشته باشید از خدا و امام زمان

  • زهرا
    1

    دوستان جلوه شهر را خراب کرده اند
    پیاده رو ها و خیابان های گرگان باریک است و جمعیت گرگان رو به افزایش، باید پیاده رو ها خلوت باشند، شهر منظم باشد، اینها جزء قوانین جمهوری اسلامی است، اگر تا الان رسیدگی نکردند از کوتاه نظری مسئولین بوده، شما در شهرهای مشهد، تهران و .. نظاره کنید؟ وقتی یک نفر از خارج وارد شهرتان شود خیلی شلوغ و بی نظم و حساب میبیند، شهر باید منظم باشد، بارها گفته اند اما گوش نکرده اند، ناچار شده اند، حتی جیگرکی ها، در مراکز استان که شهرهای بزرگی هستند هیچ مغازه داری نباید فضای پیاده را اشغال کند، این جزء قوانین است، مگر با بد حجاب ها این چنین برخورد نمیکنیم، چون هنجار شکنی میکنند،
    دستشان درد نکند

  • زهرا
    1

    دوستان جلوه شهر را خراب کرده اند
    پیاده رو ها و خیابان های گرگان باریک است و جمعیت گرگان رو به افزایش، باید پیاده رو ها خلوت باشند، شهر منظم باشد، اینها جزء قوانین جمهوری اسلامی است، اگر تا الان رسیدگی نکردند از کوتاه نظری مسئولین بوده، شما در شهرهای مشهد، تهران و .. نظاره کنید؟ وقتی یک نفر از خارج وارد شهرتان شود خیلی شلوغ و بی نظم و حساب میبیند، شهر باید منظم باشد، بارها گفته اند اما گوش نکرده اند، ناچار شده اند، حتی جیگرکی ها، در مراکز استان که شهرهای بزرگی هستند هیچ مغازه داری نباید فضای پیاده را اشغال کند، این جزء قوانین است، مگر با بد حجاب ها این چنین برخورد نمیکنیم، چون هنجار شکنی میکنند، خاهش میکنم با اوردن اسم امام زمان(عج) مهر تایید بر سخننانتان نزنید،
    دستشان درد نکند

آخرین اخبار